Топ-3 бюджетних корейських кросовера, які краще обійти стороною, щоб не жити на СТО

Серед бюджетних вживаних авто корейські кросовери зазвичай вважаються привабливим варіантом — вони мають сучасний дизайн, пристойну комплектацію й адекватні ціни. Проте не всі моделі виправдовують очікування власників. Деякі з них виявляються «грошовими пастками» — часті поломки, нестача запчастин або погана надійність двигунів змушують водіїв частіше бувати в автосервісах, ніж на дорозі.

У цьому огляді SUV News — топ-3 корейських кросовери, які краще оминути, навіть якщо ціна виглядає дуже привабливо.

1. Hyundai Tucson (1-го покоління, 2.0 CRDi)

Роки випуску: 2004–2010

На перший погляд — простий і недорогий кросовер з перевіреним дизельним мотором. Але реальність інша: 2.0 CRDi першого покоління має серйозні проблеми з паливною системою (насос, форсунки), турбіною і навіть тріщинами в голівці блоку. Крім того, автоматична коробка передач на цих авто швидко виходить з ладу при пробігах за 200 тис. км. В результаті — часті візити на СТО й витрати, які часто перевищують ринкову вартість авто.

2. SsangYong Kyron 2.0 Xdi / 2.7 Xdi

Роки випуску: 2005–2014

Kyron виглядає як повноцінний позашляховик, має привабливу ціну і дизельний мотор Mercedes. Але не все так гладко. На практиці авто має слабку електроніку, капризну паливну систему, проблеми з коробками (особливо автоматами), «сирий» повний привід та постійні «глюки» в електропроводці. Крім того, запчастини не завжди є в наявності, а якісний ремонт вимагає спеціалістів, яких знайти непросто.

3. Kia Sportage II (2.0 дизель)

Роки випуску: 2004–2010

Sportage другого покоління часто купують як «надійного корейця», але власники неодноразово стикаються з критичними поломками. Найслабше місце — дизельний двигун 2.0 CRDi: швидкий знос турбіни, паливної апаратури та масляного насосу. Крім того, повний привід працює нестабільно, а кузов погано захищений від корозії. Часто зустрічаються моделі з прихованими ДТП або погано зробленим ремонтом після удару.

Бюджетний корейський кросовер може здаватися вигідною покупкою. Але якщо потрапите на один із описаних варіантів — готуйтеся до постійних витрат на діагностику, деталі та роботу майстрів. Навіть найдешевший варіант обійдеться дорожче, якщо кожен місяць “жити” на СТО.

Перед купівлею ретельно перевіряйте історію авто, пробіг і сервісну книжку. Краще трохи переплатити за перевірену модель, ніж витрачати тисячі гривень на нескінченні ремонти.

Вам також може бути цікаво:

Читайте також