Топ-3 французьких кросовери, які краще обходити стороною, щоб не жити на СТО

Французькі автомобілі відомі своїм комфортом, дизайном і м’якою підвіскою. Але коли мова йде про вживані кросовери, деякі моделі з Франції можуть стати справжнім головним болем для власника. Дорогі поломки, електроніка, яка живе своїм життям, і складність в обслуговуванні — ось основні проблеми, з якими стикаються власники таких авто.

В SUV News підготували ТОП-3 французьких кросовери, які експерти і механіки не радять купувати на вторинному ринку, навіть якщо ціна виглядає привабливою.

1. Peugeot 3008 (першого покоління, 2009–2016)

Основні проблеми:

  • ненадійний бензиновий двигун 1.6 THP;
  • розтягування ланцюга ГРМ;
  • складна та примхлива електроніка;
  • дорогі компоненти підвіски.

Популярний кросовер із гарним дизайном, але двигун від концерну PSA-BMW (1.6 THP) став справжнім «антигероєм» на ринку вживаних авто. Витрата масла, турбінні проблеми, детонація, поломки розподільного валу — список можна продовжувати. А ремонт часто тягне на десятки тисяч гривень.

2. Renault Koleos (першого покоління, 2008–2016)

Основні проблеми:

  • варіатор Jatco CVT, що швидко зношується;
  • корозія кузова;
  • електричні несправності;
  • слабке лакофарбове покриття.

Renault Koleos насправді має багато японських вузлів (створений у співпраці з Nissan), але реалії експлуатації в Україні показали — це авто швидко втрачає вигляд, «гниє» на очах і потребує регулярних витрат. Варіатор — головна болюча тема: при пробігу 120–150 тис. км його доводиться або капіталити, або міняти.

3. Citroën C4 Aircross (2012–2017)

Основні проблеми:

  • спільна платформа з Mitsubishi ASX, але менш надійна;
  • слабка шумоізоляція;
  • неякісна збірка салону;
  • проблеми з ходовою та електронікою.

На перший погляд — симпатичний кросовер за доступні гроші. Але за відгуками власників, C4 Aircross «втомлюється» дуже швидко. Скрипи в салоні, проблеми з підвіскою, нестабільна робота бортової електроніки — усе це призводить до регулярних візитів на СТО вже після 100–120 тис. км пробігу.

Не всі французькі кросовери — це проблемні машини. Але вищезазначені моделі часто стають джерелом постійних витрат і технічних проблем.

Пам’ятайте: навіть приваблива ціна не виправдає постійного життя на СТО. Перед купівлею авто обов’язково перевіряйте історію обслуговування, реальний пробіг і проведіть повну діагностику.

Вас також можуть зацікавити новини:

Читайте також