Categories: Рейтинги

Топ-3 німецькі позашляховики, які краще обійти стороною, щоб не жити на СТО

Вживані німецькі позашляховики часто приваблюють покупців на вторинному ринку своїм престижем, комфортом і потужністю. Однак не всі моделі однаково надійні. Деякі з них можуть буквально «засмоктати» власника у безкінечну низку дорогих ремонтів. У цій публікації SUV News ми зібрали ТОП-3 німецькі позашляховики, які краще обійти стороною, якщо не хочете витратити весь бюджет на СТО.

1. BMW X5 E70 (2006–2013)

На перший погляд — розкішний SUV з преміальним оздобленням і динамікою спортивного седана. Але за всім цим ховається величезна кількість «дитячих хвороб», особливо у версіях з дизельними моторами.

Основні проблеми:

  • Ненадійна пневмопідвіска — дорого у ремонті.
  • Проблеми з ланцюгом ГРМ на дизелях 3.0 (N57).
  • Слабка електроніка, особливо у старших комплектаціях.

Вартість ремонту багатьох вузлів може сягати 50–80 тис. грн, що для вживаного авто — занадто ризиковано.

2. Mercedes-Benz ML W164 (2005–2011)

Цей кросовер може виглядати солідно та надійно, але з роками виявив себе як модель із нестабільною якістю збірки та масою дорогих несправностей.

Типові недоліки:

  • Часті витоки масла з двигуна.
  • Проблемна електроніка і CAN-шина.
  • АКПП 7G-Tronic схильна до перегрівів і ривків.

Часто власники витрачають більше часу в сервісі, ніж за кермом. До того ж запчастини недешеві, а кваліфіковані майстри — дефіцит.

3. Volkswagen Touareg першого покоління (2002–2010)

Touareg мав на меті конкурувати з преміум-SUV, і йому це вдалося… але не в плані надійності. Перші версії відзначилися масою технічних помилок, які навіть після рестайлінгу не виправили повністю.

Найчастіші скарги:

  • Складна електрика, схильна до збоїв.
  • Часті поломки пневмопідвіски.
  • Великі витрати пального навіть на дизельних версіях.

Ремонт систем пневмопідвіски або АКПП може «влетіти» у 100 000 грн і більше — не кожен покупець готовий до таких витрат.

Висновок: престиж не завжди означає надійність

Хоча німецькі позашляховики виглядають престижно та комфортно, не всі вони є розумним вибором на вторинному ринку. Часто за пафосним зовнішнім виглядом ховаються багатотисячні рахунки за ремонт і непередбачувані несправності.

Порада експертів: перед купівлею обов’язково проводьте повну діагностику, аналізуйте сервісну історію та по можливості звертайтеся до спеціалізованих СТО.

Вам також може бути цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

5 години ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago