Вживані німецькі позашляховики часто приваблюють покупців на вторинному ринку своїм престижем, комфортом і потужністю. Однак не всі моделі однаково надійні. Деякі з них можуть буквально «засмоктати» власника у безкінечну низку дорогих ремонтів. У цій публікації SUV News ми зібрали ТОП-3 німецькі позашляховики, які краще обійти стороною, якщо не хочете витратити весь бюджет на СТО.
1. BMW X5 E70 (2006–2013)
На перший погляд — розкішний SUV з преміальним оздобленням і динамікою спортивного седана. Але за всім цим ховається величезна кількість «дитячих хвороб», особливо у версіях з дизельними моторами.
Основні проблеми:
Вартість ремонту багатьох вузлів може сягати 50–80 тис. грн, що для вживаного авто — занадто ризиковано.
2. Mercedes-Benz ML W164 (2005–2011)
Цей кросовер може виглядати солідно та надійно, але з роками виявив себе як модель із нестабільною якістю збірки та масою дорогих несправностей.
Типові недоліки:
Часто власники витрачають більше часу в сервісі, ніж за кермом. До того ж запчастини недешеві, а кваліфіковані майстри — дефіцит.
3. Volkswagen Touareg першого покоління (2002–2010)
Touareg мав на меті конкурувати з преміум-SUV, і йому це вдалося… але не в плані надійності. Перші версії відзначилися масою технічних помилок, які навіть після рестайлінгу не виправили повністю.
Найчастіші скарги:
Ремонт систем пневмопідвіски або АКПП може «влетіти» у 100 000 грн і більше — не кожен покупець готовий до таких витрат.
Висновок: престиж не завжди означає надійність
Хоча німецькі позашляховики виглядають престижно та комфортно, не всі вони є розумним вибором на вторинному ринку. Часто за пафосним зовнішнім виглядом ховаються багатотисячні рахунки за ремонт і непередбачувані несправності.
Порада експертів: перед купівлею обов’язково проводьте повну діагностику, аналізуйте сервісну історію та по можливості звертайтеся до спеціалізованих СТО.
Вам також може бути цікаво:
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…
7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…