Топ-3 японські вживані позашляховики, які краще обійти стороною, щоб не жити на СТО
Японські позашляховики традиційно вважаються символом надійності. Однак не всі моделі однаково вдалі. На вторинному ринку можна знайти такі варіанти, що за зовнішньою привабливістю приховують дорогі “болячки” та постійну потребу в ремонті. Якщо ви не хочете витрачати весь бюджет на СТО, краще зверніть увагу на наш анти-рейтинг вживаних японських позашляховиків.
1. Nissan Pathfinder R51 (2005–2012)
На вигляд — потужний та місткий SUV, здатний до оффроуду. Але з роками ця модель виявила серйозні технічні проблеми, особливо з дизельними двигунами.
Основні недоліки:
- Часті поломки ТНВД та форсунок на дизелі 2.5 dCi.
- Проблеми з АКПП, особливо при пробігу понад 200 тис. км.
- Схильність до корозії рами та дна кузова.
Вартість ремонту двигуна або коробки може перевищити 100 000 грн, що робить цю модель ризикованою для покупки без гарантії техстану.
2. Mitsubishi Pajero IV (2006–2019)
Pajero заслужено вважається легендою, однак вживані версії останніх років випуску можуть виявитися недешевим головним болем для нового власника.
Типові проблеми:
- Частий перегрів АКПП на дизельних версіях.
- Витоки масла та охолоджуючої рідини.
- Нестабільна робота електроніки (блоки ESP, клімат, мультимедіа).
Навіть дрібні несправності в Pajero обходяться в десятки тисяч гривень, а офіційні запчастини — одні з найдорожчих серед японських авто.
3. Toyota Land Cruiser 120 (2002–2009)
Так, ця модель — ікона, але не в кожному стані вона варта покупки. Багато автомобілів у жахливому технічному стані, хоча зовні виглядають охайно.
Часті скарги:
- Зношений 3.0 D-4D дизель після 300+ тис. км.
- Витік сальників, проблеми з ТНВД.
- Іржа рами та лонжеронів, особливо у “американців”.
Купівля такого «японця» без ретельної перевірки — це шанс залишитися без грошей і з купою несправностей.
Висновок: не всі японці однаково надійні
Вживані японські позашляховики — це не завжди гарантія безпроблемної експлуатації. Деякі моделі на вторинному ринку вже вичерпали свій ресурс або були неправильно обслуговувані. Тому перш ніж купувати, обов’язково проведіть діагностику і зверніться до спеціаліста.
Порада від експертів: обирайте лише перевірені авто з чесною історією обслуговування. І не ведіться лише на бренд — оцінюйте стан конкретного автомобіля.
Вам також може бути цікаво:
- Топ-3 німецькі позашляховики, які краще обійти стороною, щоб не жити на СТО
- Не всі штрафи законні: як оскаржити незаконне покарання за перевищення швидкості
- В Україні водіїв на трасі почали штрафувати на 51 тисячу гривень