ТОП-5 бензинових двигунів, які швидко виходять з ладу і приносять лише проблеми
Вибір автомобіля з надійним мотором — один із найважливіших факторів для тривалої та безпроблемної експлуатації. Але, на жаль, не всі бензинові двигуни однаково довговічні. Деякі силові агрегати отримали сумну славу через конструктивні недоліки, надмірну витрату мастила, перегріви або проблеми з ланцюгами ГРМ. У цій публікації SUV News ми зібрали ТОП-5 бензинових двигунів, яких варто уникати при купівлі авто з пробігом.
1. Volkswagen 1.4 TSI (EA111)
Проблеми:
- Ненадійна ланцюгова передача ГРМ, що часто розтягується до 100 000 км
- Високий ризик детонації
- Надмірне споживання масла
- Турбіна часто виходить з ладу
Цей двигун встановлювався на VW Golf, Passat, Jetta, Skoda Octavia та інші моделі концерну VAG.
Попри хорошу динаміку, він вважається одним з найпроблемніших моторів у лінійці VAG.
2. BMW N43 (1.6 і 2.0 бензин)
Проблеми:
- Слабка система вприскування (п’єзоелектричні форсунки)
- Проблеми з ланцюгом ГРМ
- Часті пропуски запалювання
- Висока вартість обслуговування
Двигун ставився на BMW 1, 3 і 5 серій до 2011 року.
Завдяки складній конструкції та нестабільній роботі, цей мотор доставляє масу клопотів навіть досвідченим власникам.
3. Ford 1.0 EcoBoost
Проблеми:
- Часті перегріви через вихід з ладу насоса охолодження
- Витік антифризу
- Ризик прогорання прокладки ГБЦ
- Турбонаддув працює нестабільно після 120–150 тис. км
Цей компактний турбодвигун популярний серед моделей Ford Fiesta, Focus і EcoSport.
Однак його реальна надійність залишає бажати кращого, особливо в умовах інтенсивної експлуатації.
4. Nissan 2.5 QR25DE (2000–2010 рр.)
Проблеми:
- Витрата мастила з малих пробігів
- Низький ресурс поршневої групи
- Схильність до перегріву
- Слабке ущільнення клапанних кришок
Двигун використовувався у Nissan X-Trail, Altima, Sentra та інших моделях.
Хоча Nissan загалом має добру репутацію, ця серія двигунів виявилась проблемною у багатьох користувачів.
5. Subaru 2.5 EJ25 (особливо турбовані версії)
Проблеми:
- Часті пробої прокладки головки блоку циліндрів
- Високий ризик перегріву
- Слабка термостійкість поршнів
- Необхідність регулярного контролю температури і рівня охолоджувальної рідини
Цей двигун використовувався у Forester, Legacy та Impreza WRX.
Любителі драйву часто обирали ці авто, однак після 150–200 тис. км двигун потребує капітального ремонту або заміни.
Чого уникати при виборі авто з пробігом
Перед покупкою вживаного авто з бензиновим двигуном обов’язково звертайте увагу на:
- Репутацію конкретного мотора серед автомеханіків
- Історію обслуговування та наявність сервісної документації
- Частоту згадування двигуна у відгуках про типові поломки
Економія на етапі покупки може вилитися у дорогі ремонти вже за кілька місяців. Уникайте моделей з переліченими двигунами або ретельно перевіряйте стан мотора перед придбанням.
Вас також можуть зацікавити новини:
- ТОП-5 найдешевших нових кросоверів в Україні
- ТОП-3 «вічних» рамних позашляховика, які здатні проїхати майже мільйон км без капремонту
- На якій швидкості у машини найнижча витрата пального