Дизельні кросовери вже багато років вважаються економним і практичним вибором для водіїв, які цінують великий пробіг на одному баку та гарну тягу. Однак не всі моделі виправдали очікування власників. Деякі з них стали відомими через низьку надійність, дорогий ремонт і постійні проблеми з мотором чи трансмісією.
Експерти з технічного обслуговування автомобілів склали рейтинг п’яти дизельних SUV, які краще оминати під час купівлі, щоб не витрачати тисячі гривень на візити до СТО.
Nissan X-Trail 2.0 dCi (2014–2019)
На перший погляд, це один із найпопулярніших кросоверів на європейському ринку. Але власники дизельних версій часто стикаються з такими проблемами:
Ремонт турбіни та паливної системи коштує дорого, а зняття двигуна для заміни ланцюга робить обслуговування ще витратнішим.
BMW X5 (E70) 3.0d (2007–2013)
Баварський кросовер обіцяє преміальний комфорт і потужність, але дизельні мотори цього покоління часто приносять більше клопоту, ніж задоволення від їзди:
Утримання такої машини з пробігом легко перетворює власника на постійного клієнта СТО.
Ford Kuga 2.0 TDCi (2013–2018)
Доступна ціна та привабливий дизайн зробили Kuga популярним кросовером, але дизельні версії відомі своїми «хворобами»:
Багато власників після кількох років експлуатації стикаються з рахунками за ремонт, які перевищують економію на дизельному паливі.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD (2011–2017)
Американський позашляховик вражає зовнішнім виглядом і потужністю, але дизельні версії з італійським мотором VM Motori мають цілу низку проблем:
Через складну конструкцію і високу вартість робіт утримання такого автомобіля після 150–200 тис. км стає дуже дорогим.
Renault Koleos 2.0 dCi (2008–2016)
Попри відому надійність багатьох моделей Renault, перше покоління Koleos у дизельному виконанні отримало сумнівну репутацію:
Ремонт цих вузлів у більшості випадків дорогий і не гарантує довготривалого результату.
Не всі дизельні кросовери однаково надійні. Перед купівлею уживаного SUV обов’язково перевіряйте відгуки власників, історію обслуговування та типові «слабкі місця» конкретної моделі. Іноді варто відмовитися від привабливої ціни на дизельний кросовер, щоб не перетворити володіння авто на безкінечні поїздки на СТО.
* Цей матеріал написаний виключно в інформаційних цілях і ні в якому разі не є рекомендацією чи спонуканням до покупки конкретних моделей.
Вам також може бути цікаво:
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…
7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…