Ілюстративне зображення створено за допомогою ШІ для SUVNews
Купуючи авто з пробігом, кожен водій сподівається уникнути постійних ремонтів. Проте є моделі, які навіть після якісного обслуговування продовжують регулярно «гостювати» на СТО.
Поспілкувавшись з експертами з ринку вживаних авто та українськими майстрами з технічного обслуговування в виданні SUVNews склали рейтинг 7 найпроблемніших автомобілів, власники яких найчастіше звертаються до сервісів через хронічні технічні недоліки.
Типові проблеми:
швидкий знос підвіски;
нестійка робота клапана EGR;
корозія днища та арок;
несправності електронного дроселя.
Коментар майстрів: у цих авто часто “сиплеться” ходова вже після 80–100 тис. км пробігу, особливо на українських дорогах.
Типові поломки:
ненадійна роботизована коробка DSG (6-ступенева DQ250);
проблеми з електронним ручним гальмом;
дорогий у ремонті ланцюговий ГРМ.
Багато власників жартують, що “Passat живе на СТО” — адже навіть якісне паливо не рятує від проблем з ТНВД та електронікою.
Слабкі місця:
постійні витоки оливи;
вихід з ладу модулів керування двигуном;
ламкість пневмопідвіски (у версіях Touring).
Автомеханіки зазначають: утримання старої “п’ятірки” обходиться дорожче, ніж деяких нових авто — адже ремонт системи Valvetronic чи коробки ZF може коштувати від 1000 євро і більше.
Часті поломки:
вихід з ладу паливного насоса;
слабка задня підвіска;
електричні збої у системі керування.
Хоча Focus вважається бюджетним і надійним, з роками він часто «просить уваги»: особливо версії з автоматами та дизелями.
Основні проблеми:
електроніка: датчики ABS, подушок, керування двигуном;
механізм карткового запуску;
часті поломки зчеплення на дизелях.
Laguna — приклад авто, яке “старіє технологічно”: на перший погляд комфортне, але електронні блоки коштують дорожче, ніж очікує більшість покупців.
Типові проблеми:
слабкі амортизатори та втулки стабілізатора;
швидке зношення сайлентблоків;
схильність до перегріву у літній період.
Майстри зазначають: Aveo часто приїжджає на СТО з проблемами, спричиненими дешевими замінниками деталей, якими власники намагаються зекономити.
Слабкі місця:
ненадійні турбодвигуни 1.6 THP (ланцюг, турбіна, свічки запалювання);
складна й дорога електроніка;
часті проблеми з ESP і коробкою AL4.
Попри приємний дизайн і комфорт, цей француз часто стає регулярним гостем сервісу.
Вік і пробіг.
Більшість моделей у цьому рейтингу давно знято з виробництва — їм понад 10 років, а середній пробіг сягає 200–300 тис. км.
Складна електроніка.
Сучасні системи стабілізації, турбіни, роботизовані коробки — усе це створює додаткові ризики.
Економія на обслуговуванні.
Багато власників купують дешеві аналоги запчастин або затягують із сервісом.
Українські дороги.
Постійні вибоїни, реагенти та пил скорочують ресурс навіть якісних деталей.
За даними СТО Києва, Львова та Харкова, у 2025 році кількість звернень із вживаними авто зросла на 18%.
Причина — популярність імпорту машин з Європи, часто із великим пробігом або прихованими дефектами.
Найчастіше в Україні ремонтують:
коробки передач DSG і AL4;
паливні системи дизелів;
ходову частину (особливо на дорогах центральних областей).
Водночас експерти радять під час купівлі авто з пробігом замовляти комплексну діагностику та перевірку по базах VIN, щоб уникнути неприємних сюрпризів.
Вибір уживаного авто — це завжди компроміс між ціною, комфортом і витратами на ремонт.
Opel Astra, Passat B6 і BMW E60 — гарні автомобілі, але потребують ретельного обслуговування.
Перш ніж купити, зважте не лише на вартість авто, а й на ймовірні витрати на СТО, які в перспективі можуть скласти ще половину його ціни.
Інші також читають:
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…