Categories: Статті

1 700 грн штрафу та конфіскація авто: за що так жорстко карають українських водіїв

В Україні правила дорожнього руху стовідсотково забороняють експлуатацію автомобіля без бампера, якщо він передбачений конструкцією транспортного засобу. Багато водіїв вважають, що бампер — це лише декоративний елемент, але насправді він виконує вкрай важливу функцію: знижує наслідки зіткнень та забезпечує безпеку на дорозі.

Згідно з пунктом 31.4.7.e Правил дорожнього руху, їздити без бампера не можна, окрім випадків, коли він був пошкоджений або втрачених під час руху. У такій ситуації допустимо доїхати до місця ремонту чи стоянки, але з обов’язковим використанням аварійної сигналізації.

Закон передбачає серйозні штрафи для тих, хто порушує це правило. Перший раз водій може отримати штраф у 340 гривень відповідно до частини 1 статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП). Проте багато автовласників вважають це покарання незначним і, на жаль, продовжують їздити без бампера. Якщо ж порушення буде повторним, то штраф зросте до 850–1700 гривень, а також можливе позбавлення водійських прав на строк від трьох до шести місяців.

Але це ще не все. Їзда без бампера часто супроводжується ще одним правопорушенням — відсутністю номерного знака, який зазвичай кріпиться саме на бампері. За таке порушення також передбачений штраф: 850 гривень за перше правопорушення та 1700 гривень за повторне. Взагалі, можливі громадські роботи, а в разі обтяжливих обставин — конфіскація автомобіля.

Отже, ігнорування вимог Правил дорожнього руху щодо справності бампера може призвести до серйозних наслідків. Водіям варто пам’ятати про це, щоб уникнути неприємностей з законом та фінансових витрат.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago