Categories: Статті

1 700 грн штрафу та конфіскація авто: за що так жорстко карають українських водіїв

В Україні правила дорожнього руху стовідсотково забороняють експлуатацію автомобіля без бампера, якщо він передбачений конструкцією транспортного засобу. Багато водіїв вважають, що бампер — це лише декоративний елемент, але насправді він виконує вкрай важливу функцію: знижує наслідки зіткнень та забезпечує безпеку на дорозі.

Згідно з пунктом 31.4.7.e Правил дорожнього руху, їздити без бампера не можна, окрім випадків, коли він був пошкоджений або втрачених під час руху. У такій ситуації допустимо доїхати до місця ремонту чи стоянки, але з обов’язковим використанням аварійної сигналізації.

Закон передбачає серйозні штрафи для тих, хто порушує це правило. Перший раз водій може отримати штраф у 340 гривень відповідно до частини 1 статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП). Проте багато автовласників вважають це покарання незначним і, на жаль, продовжують їздити без бампера. Якщо ж порушення буде повторним, то штраф зросте до 850–1700 гривень, а також можливе позбавлення водійських прав на строк від трьох до шести місяців.

Але це ще не все. Їзда без бампера часто супроводжується ще одним правопорушенням — відсутністю номерного знака, який зазвичай кріпиться саме на бампері. За таке порушення також передбачений штраф: 850 гривень за перше правопорушення та 1700 гривень за повторне. Взагалі, можливі громадські роботи, а в разі обтяжливих обставин — конфіскація автомобіля.

Отже, ігнорування вимог Правил дорожнього руху щодо справності бампера може призвести до серйозних наслідків. Водіям варто пам’ятати про це, щоб уникнути неприємностей з законом та фінансових витрат.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

8 хвилин ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

1 годину ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago