Categories: Статті

5 популярних міфів про техогляд, у які досі вірять українські водії

Технічний огляд автомобіля — це не просто формальність, а процедура, що безпосередньо впливає на безпеку руху. Втім, серед українських водіїв досі існує чимало міфів, які призводять до непорозумінь, зайвих витрат або навіть штрафів.

В SUV News зібрали п’ять найпоширеніших хибних уявлень про техогляд і пояснили, чому вірити їм небезпечно.

Міф 1. “Якщо авто нове, проходити техогляд не потрібно”

Багато власників нових машин вважають, що їм можна ігнорувати перевірку технічного стану кілька років поспіль. Насправді ж закон вимагає проходження техогляду у певних випадках, незалежно від віку авто — наприклад, якщо ви плануєте використовувати машину для комерційних перевезень або у разі реєстраційних змін.

Міф 2. “Техогляд — це лише формальність”

Дехто сприймає процедуру як “паперову” перевірку, але сучасний техогляд передбачає реальне тестування гальмівної системи, підвіски, світлотехніки, викидів та інших ключових вузлів. Ігнорування несправностей може призвести до ДТП, навіть якщо автомобіль виглядає справним.

Міф 3. “Досить домовитися — і проблем не буде”

Спроби пройти техогляд “по знайомству” чи купити фальшивий талон — не лише незаконні, але й небезпечні. Водій, який виїжджає на несправному авто, наражає на ризик себе та інших учасників руху. Крім того, штрафи за підробку документів значно перевищують вартість офіційної перевірки.

Міф 4. “Можна зробити техогляд будь-де”

Лише акредитовані СТО мають право проводити офіційний техогляд. Результати перевірки у несертифікованих сервісах не внесуть у державний реєстр, а документ вважатиметься недійсним.

Міф 5. “Якщо авто не їздить, техогляд не потрібен”

Якщо автомобіль стоїть у гаражі та офіційно не знятий з обліку, вимоги щодо техогляду все одно залишаються чинними у передбачених законом випадках. Інакше під час відновлення експлуатації можуть виникнути проблеми з реєстрацією чи страховкою.

Техогляд — це не бюрократична перепона, а важливий інструмент контролю безпеки на дорогах. Знання реальних вимог допоможе уникнути штрафів, непередбачуваних поломок і зберегти життя.

 

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

28 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago