Більшість автовласників не хочуть платити за високотехнологічні функції, які виробники автомобілів хочуть їм запропонувати. Так виявили результати опитування, проведеного компанією AutoPacific.
В опитуванні взяли участь 11 700 осіб, більшість з яких заявили, що не хочуть переплачувати за такі функції, як зовнішній дисплей для інформування пішоходів, додаткові екрани для пасажирів, а також за різні сервіси, послуги та оновлення підписки.
21% респондентів готові доплатити за інформаційно-розважальний дисплей для пасажира, який уже доступний у багатьох преміальних автомобілях.
Лише 18% покупців нових автомобілів не проти платити за послуги передплати, а лише 17% хочуть, щоб їхній автомобіль мав екран для відправлення повідомлень іншим учасникам руху, особливо пішоходам.
Нещодавнє дослідження, проведене шведським виданням Vi Bilägare, підтвердило, що традиційні фізичні кнопки в автомобілях вважаються більш ефективними та безпечними у порівнянні з сенсорними.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…