Більшість автовласників не хочуть платити за високотехнологічні функції, які виробники автомобілів хочуть їм запропонувати. Так виявили результати опитування, проведеного компанією AutoPacific.
В опитуванні взяли участь 11 700 осіб, більшість з яких заявили, що не хочуть переплачувати за такі функції, як зовнішній дисплей для інформування пішоходів, додаткові екрани для пасажирів, а також за різні сервіси, послуги та оновлення підписки.
21% респондентів готові доплатити за інформаційно-розважальний дисплей для пасажира, який уже доступний у багатьох преміальних автомобілях.
Лише 18% покупців нових автомобілів не проти платити за послуги передплати, а лише 17% хочуть, щоб їхній автомобіль мав екран для відправлення повідомлень іншим учасникам руху, особливо пішоходам.
Нещодавнє дослідження, проведене шведським виданням Vi Bilägare, підтвердило, що традиційні фізичні кнопки в автомобілях вважаються більш ефективними та безпечними у порівнянні з сенсорними.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Випадкове зіткнення з іншим автомобілем може статися навіть у найбільш дбайливих водіїв. Якщо ви опинилися…
Коли двигун автомобіля працює на бензині, це може мати серйозні наслідки, тому важливо вчасно виявити…
Позашляховики завжди були популярні серед водіїв через свою потужність, простір і здатність їздити по складних…
Станіслав Бучацький, голова Інституту досліджень авторинку, не виключає, що підвищення акцизів на китайські електромобілі в…
У США трапився дивний випадок із безпілотним таксі Waymo. У Фініксі автомобіль проїхав на червоне…
Автомобільні технології розвиваються, але звички водіїв часто залишаються незмінними. Наприклад, багато водіїв поводяться з електронними…