Більшість автовласників не хочуть платити за високотехнологічні функції, які виробники автомобілів хочуть їм запропонувати. Так виявили результати опитування, проведеного компанією AutoPacific.
В опитуванні взяли участь 11 700 осіб, більшість з яких заявили, що не хочуть переплачувати за такі функції, як зовнішній дисплей для інформування пішоходів, додаткові екрани для пасажирів, а також за різні сервіси, послуги та оновлення підписки.
21% респондентів готові доплатити за інформаційно-розважальний дисплей для пасажира, який уже доступний у багатьох преміальних автомобілях.
Лише 18% покупців нових автомобілів не проти платити за послуги передплати, а лише 17% хочуть, щоб їхній автомобіль мав екран для відправлення повідомлень іншим учасникам руху, особливо пішоходам.
Нещодавнє дослідження, проведене шведським виданням Vi Bilägare, підтвердило, що традиційні фізичні кнопки в автомобілях вважаються більш ефективними та безпечними у порівнянні з сенсорними.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…