Більшість автовласників не хочуть платити за високотехнологічні функції, які виробники автомобілів хочуть їм запропонувати. Так виявили результати опитування, проведеного компанією AutoPacific.
В опитуванні взяли участь 11 700 осіб, більшість з яких заявили, що не хочуть переплачувати за такі функції, як зовнішній дисплей для інформування пішоходів, додаткові екрани для пасажирів, а також за різні сервіси, послуги та оновлення підписки.
21% респондентів готові доплатити за інформаційно-розважальний дисплей для пасажира, який уже доступний у багатьох преміальних автомобілях.
Лише 18% покупців нових автомобілів не проти платити за послуги передплати, а лише 17% хочуть, щоб їхній автомобіль мав екран для відправлення повідомлень іншим учасникам руху, особливо пішоходам.
Нещодавнє дослідження, проведене шведським виданням Vi Bilägare, підтвердило, що традиційні фізичні кнопки в автомобілях вважаються більш ефективними та безпечними у порівнянні з сенсорними.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…