Categories: Статті

6 популярних звичок водіїв, через які ламається підвіска

Підвіска автомобіля щодня витримує удари, вібрації та навантаження, забезпечуючи комфорт і керованість. Але через певні звички водіїв її ресурс скорочується в рази. Ремонт може коштувати тисячі гривень, і часто його можна уникнути, якщо змінити стиль їзди, пише SUV  News.

1. Ігнорування ям і вибоїн

Швидкий проїзд через вибоїни — прямий шлях до поломки амортизаторів, важелів і шарових опор. Навіть одна “жорстка” яма може викликати деформацію диска або пошкодити сайлентблоки.

2. Агресивний наїзд на “лежачих поліцейських”

Їзда через обмежувачі швидкості без зниження швидкості вбиває амортизатори й швидко розбиває втулки стабілізатора. Навіть нова підвіска після кількох місяців такого стилю починає скрипіти і втрачати ефективність.

3. Постійне перевантаження авто

Перевищення допустимої маси автомобіля збільшує навантаження на пружини та амортизатори. У результаті підвіска “просідає”, а деталі зношуються вдвічі швидше.

4. Різкі маневри на високій швидкості

Повороти “на межі” змушують підвіску працювати на максимальному навантаженні, що призводить до швидшого зносу втулок і підшипників.

5. Ігнорування сторонніх звуків

Стук чи скрип у підвісці — це не дрібниця, а сигнал про знос або поломку. Якщо затягнути з ремонтом, дрібна несправність перетвориться на серйозну поломку, що потребує заміни кількох елементів одразу.

6. Нерегулярне обслуговування

Відсутність мастила в шарнірах і несвоєчасна заміна амортизаторів призводять до прискореного зносу всієї системи. Профілактичний огляд раз на 10–15 тисяч км здатний запобігти дорогому ремонту.

Як зберегти підвіску:

  • Знижуйте швидкість перед ямами та “лежачими поліцейськими”.
  • Не перевантажуйте авто понад норму.
  • Проходьте регулярне ТО та реагуйте на підозрілі звуки.
  • Уникайте різких маневрів без потреби.

Дотримання цих простих правил допоможе збільшити ресурс підвіски на 30–50% і зекономити значні кошти на ремонті.

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

50 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago