Буде тільки гірше: назвали чотири фрази, які водії ніколи не повинні говорити на СТО
Відомий блогер і автомеханік Девід Лонг з YouTube-каналу Car Wizard дав поради власникам авто, які планують звернутися до автосервісу. Він виділив чотири поширені фрази, які часто використовують недосвідчені водії і які можуть призвести до підвищення вартості ремонту.
“Полагодьте все, що треба”
Лонг застеріг водіїв бути уважними при оформленні замовлення на СТО, адже працівники можуть сприйняти ваші слова буквально і виставити великий рахунок. З юридичної точки зору вони будуть праві, оскільки ви самі надали їм повну свободу дій.
“Потрібно полагодити (назва несправності)”
Якщо ви вивчили симптоми проблеми вашого автомобіля в інтернеті до походу в СТО, не поспішайте давати конкретні вказівки механіку. Лонг радить спочатку пройти професійну діагностику, а механіку просто повідомити, що ви знаєте про можливі причини проблеми. Неправильна діагностика може призвести до додаткових витрат на ремонт і не вирішити основну проблему.
“Я хочу, щоб ви зробили цю процедуру ось у такому порядку”
Механіки з досвідом зазвичай знають, як краще і дешевше виконати ремонт. Але якщо ви вказуєте їм, як саме це зробити, вони можуть погодитися з вашими вказівками і взяти плату за додаткову роботу.
“Я хочу подивитися, як ви виконуєте роботу”
Лонг підкреслив, що така фраза може показувати недовіру до механіка. Він зазначив, що постійний нагляд може дратувати професіонала і викликати стрес, що, в свою чергу, може призвести до помилок, яких не було б у звичайних умовах.
Експерт радить звертатися до перевірених СТО з гарною репутацією. Найкраще ремонтувати або обслуговувати автомобіль у знайомого майстра, який не буде намагатися завищити рахунок за будь-якої нагоди.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!