Чого категорично не варто говорити на СТО: поради від досвідченого механіка
Відомий YouTube-блогер і автомеханік Девід Лонг дав поради, як правильно спілкуватися в автосервісі, щоб уникнути зайвих витрат. Він рекомендує водіям не говорити працівникам СТО чотири типові фрази, які можуть призвести до того, що ремонт обійдеться дорожче.
«Полагодьте все»
Якщо ви скажете механіку зробити все, що він вважає за потрібне, є ризик, що він відремонтує і те, що не потребувало ремонту. У результаті вам можуть виставити великий рахунок за непотрібні роботи.
«Потрібно полагодити (назва несправності)»
Деякі водії намагаються самі розібратися в проблемі перед поїздкою на СТО. Це добре, але не робить вас експертом. Не варто вказувати механіку, що саме ремонтувати. Краще сказати, що ви знаєте про проблему, але довірити діагностику професіоналу, щоб уникнути непотрібних ремонтів.
«Я хочу, щоб ви зробили цю процедуру ось у такому порядку»
Досвідчені механіки краще знають, як правильно виконати ремонт. Але якщо клієнт наполягає на своїх вимогах, механік, швидше за все, не буде сперечатися, навіть якщо це зробить ремонт дорожчим для вас.
«Я хочу подивитися, як ви працюєте»
Найгірше, що можна зробити, – це стояти над механіком під час його роботи. Це може його відволікати та дратувати, що призведе до помилок. Також він може подумати, що ви йому не довіряєте, що може вплинути на якість роботи як зараз, так і в майбутньому.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!