Чому авто крутить стартер, але мотор мовчить: 5 поширених причин

Фото: SUV News

Будь-який водій бодай раз чув те глухе клацання, коли стартер працює, а мотор не оживає. Ситуація нервує, але далеко не завжди означає дорогий ремонт. У багатьох випадках винні дрібні деталі, які можна вирішити навіть без евакуатора, пише SlashGear.

Акумулятор, генератор або бак порожній

Найперше варто перевірити батарею. В середньому вона служить 3–5 років, але спека, морози чи короткі поїздки скорочують цей термін. Якщо акумулятор розряджений, машина не запуститься. Тимчасово виручить «прикурювання» від іншого авто. Якщо ж після цього мотор мовчить, то підозра падає на генератор або стартер. Іноді причина банальна – порожній бак.

Свічки запалювання

Якщо вони не працюють, пальне потрапляє у циліндри, але не згорає. Ресурс якісних свічок може сягати до 120 тисяч км, та бруд, перегрів чи неправильна установка зносять їх швидше. Нові свічки коштують недорого, а заміна під силу навіть новачку.

Паливний фільтр чи насос

Двигун не заведеться без стабільної подачі бензину. Якщо насос починає «помирати», чути гул із бака, а тяга стає нестійкою. Засмічений фільтр теж перекриває шлях пальному. Його заміна часто вирішує проблему за кілька хвилин.

Ремінь ГРМ

Ця деталь синхронізує роботу клапанів та поршнів. При зносі чи обриві ременя мотор «стріляє» або взагалі глухне. Зазвичай ремінь рветься під час руху, чути характерний тріск під капотом. Якщо після зупинки авто не заводиться, є ризик, що ремінь злетів зі шківів.

Повітряний фільтр

Хоч це й рідкісна причина, але забитий фільтр зменшує подачу кисню, і паливо просто не займається. Перевірка займає кілька хвилин: достатньо дістати елемент і оглянути. Якщо він чорний від пилу, варто замінити.

Фахівці радять: навіть якщо вдалося запустити авто самотужки, не ігноруйте поїздку на СТО. Дрібна деталь сьогодні може перерости у складний ремонт завтра.

Читайте також