Чому буксирування повнопривідного автомобіля може бути небезпечним
У світі автомобілів із системою повного приводу (AWD) буксирування може становити серйозну проблему для власників. Експерти SlashGear попереджають: навіть якщо коробка передач перебуває в нейтральному положенні, неправильне буксирування AWD-автомобіля може призвести до дорогих пошкоджень трансмісії.
Незважаючи на зростаючу популярність повнопривідних автомобілів, особливо в умовах українських доріг і погодних умов, багато власників не обізнані щодо специфіки їхньої евакуації в разі поломки.
Основна проблема полягає в інтегрованій конструкції трансмісії AWD, де компоненти механічно пов’язані між собою. Під час буксирування з двома колесами на асфальті карданний вал продовжує обертатися навіть у нейтральному положенні, що створює надмірне навантаження на диференціали, роздавальну коробку та трансмісію загалом.
«Єдиний по-справжньому безпечний спосіб транспортування повнопривідного автомобіля – евакуатор із платформою, коли всі чотири колеса відірвано від землі», – зазначають фахівці.
Як альтернативу можна використовувати евакуатор з колісними візками, які піднімають одну пару коліс, а під другу встановлюються спеціальні платформи з колесами.
Експерти рекомендують обов’язково ознайомитися з інструкцією з експлуатації конкретної моделі. Наприклад, для деяких моделей Ford існують особливі правила буксирування, які відрізняються від стандартних рекомендацій.
Історія повнопривідних автомобілів налічує понад 100 років – перший AWD-автомобіль був створений компанією Porsche. Відтоді технологія значно вдосконалилася, зберігши при цьому своє основне завдання – забезпечення кращого зчеплення з дорогою за рахунок розподілу потужності на всі чотири колеса.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!