Categories: Статті

Чому двигун може перегрітися у пробці: водіям назвали 6 причин

Автомобілі з великим пробігом часто стикаються з ризиком перегріву двигуна, особливо влітку в умовах заторів. Система охолодження грає ключову роль у підтриманні оптимальної температури, але іноді навіть найнадійніші автомобілі можуть мати проблеми. Фахівець з ремонту двигунів розповів у інтерв’ю порталу ampercar.com, як уникнути перегріву двигуна та його “закипання”.

Перегрів двигуна може серйозно підірвати його працездатність і тривалість служби. Причини перегріву можуть бути різними, від якості антифризу до стану компонентів системи охолодження. Охолоджувальна рідина, датчики температури, вентилятори, термостати, помпи, радіатори і навіть моторне мастило – усі ці деталі грають важливу роль у підтриманні оптимальної температури роботи двигуна.

Багато автовласників стикаються з проблемами, коли вентилятор не працює належним чином через несправний запобіжник або датчик температури двигуна. Один із можливих варіантів вирішення цієї проблеми – тимчасово переключити дроти так, щоб вентилятор постійно охолоджував двигун і утримував його в оптимальному температурному режимі.

Досвідчені водії знають, що після зимових холодів старі гумові патрубки можуть стати крихкими і тріснути, що може спричинити витік антифризу в системі охолодження. Частою причиною таких витоків є також зношені хомути та прокладки.

У забрудненому термостаті, який забився старими відкладеннями, можуть виникнути проблеми саме у критичний момент. Якщо він не відкривається і не закривається вчасно, циркуляція охолоджуючої рідини порушується, що може призвести до серйозних проблем, включаючи перегрів двигуна.

Забруднений радіатор – це типова проблема, особливо небезпечна влітку. Бруд, пил та комахи можуть значно ускладнити теплопередачу, що може спричинити перегрів двигуна. Щоб уникнути цього, радіатор слід чистити щонайменше раз на два роки, щоб він міг ефективно відводити тепло.

Ще одним важливим аспектом є якість антифризу і його склад. Часто можна натрапити на підробки, які при підвищених температурах починають вибивати осад прямо в системі охолодження, що може призвести до її засмічення та неполадок. Для уникнення таких проблем варто купувати антифриз у надійних магазинах і регулярно контролювати його рівень, здійснюючи заміну щонайменше раз на рік. Також моторне мастило грає важливу роль у процесі охолодження двигуна, тому необхідно регулярно перевіряти його рівень, оскільки низький рівень може призвести до перегріву ДВЗ.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Через яку помилку водія загоряється індикатор температури двигуна

Поява на приладовій панелі лампи температури двигуна є тривожним сигналом, оскільки повідомляє про перегрів мотора.…

44 хвилини ago

Нові автомобілі Renault матимуть унікальне звучання

Французький автовиробник Renault має намір створити унікальну фірмову аудіовізуальну атмосферу у своїх моделях. Як пише…

2 години ago

На СТО заборонили заливати в мотор прострочену оливу: чим це небезпечно

Вартість автомобільної морської оливи в Україні сьогодні перебуває на доволі високому рівні, у зв'язку з…

3 години ago

Недорогий кросовер Suzuki показали в незвичайному вигляді: фото

Японський автобренд Suzuki вже офіційно розсекретив свій новий електричний кросовер e Vitara. Бюджетне авто оцінюється…

5 години ago

Subaru готує прем’єру нового Outback: гібрид з акцентом на бездоріжжя

Японська компанія Subaru активно працює над майбутньою прем'єрою нового покоління кросовера Outback. Як пише Carscoops,…

7 години ago

Яку кнопку в авто потрібно натискати раз на тиждень, щоб уникнути дорогого ремонту

Сьогодні кондиціонер є практично в кожному сучасному авто. Багато хто вважає, що використовувати його варто…

9 години ago