Categories: Статті

Чому не можна міняти моторне масло кожні 15 000 км: відповідь механіка

Виробники сучасних автомобілів рекомендують власникам міняти моторне масло в двигуні раз на 15 000 – 20 000 км. Однак досвідчені автомеханіки впевнені, що такі інтервали підходять далеко не всім. Моторист одного з київських сервісів з 10-річним стажем пояснив «SUV News», чому обслуговування ДВС слід проводити частіше.

Чому виробники встановлюють довгі інтервали

Рекомендації виробників щодо регулярності заміни масла в двигуні не беруться з повітря. Інженери проводять ретельні випробування кожної моделі перед випуском її в серію. Термін служби двигуна при цьому намагаються продовжити максимально, але так, щоб не обтяжувати бюджет автовласника.

Як правило, рекомендації з обслуговування мотора передбачають експлуатацію в ідеальних умовах. Заміна масла кожні 15 000 кілометрів виправдана при м’якому кліматі, регулярній їзді по трасі і на стабільній швидкості. Українські реалії ж значно відрізняються від подібних умов.

В Україні смертність моторів вища

Їзда по розбитих дорогах в умовах частих заторів, на низьких швидкостях, коли постійні прискорення змінюються гальмуванням, призводить до підвищеного навантаження на двигун. У такій ситуації моторне масло швидше втрачає свої властивості. За словами моториста, для українських автомобілістів, які живуть у великих містах, оптимальним інтервалом заміни мастила буде 7 000 – 10 000 км. При цьому якість лубриканта повинна бути на висоті, інакше скорочення інтервалу не має сенсу.

Що впливає на ресурс двигуна

За словами моториста, крім регулярної заміни моторного масла, для забезпечення довговічності двигуна важливо використовувати якісне паливо і обслуговувати авто у професіоналів. Недбалість механіків нерідко призводить до передчасного виходу двигуна з ладу навіть при дотриманні всіх регламентів. Ця проблема, як стверджує фахівець, характерна для дрібних майстерень в регіонах, де не вистачає кваліфікованих фахівців і все робиться «на око».

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

33 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago