Більшість сучасних автомобілів комплектуються гідропідсилювачами керма (ГУР), що значно покращує процес водіння, особливо під час маневрів на низькій швидкості. Але деякі дії такий механізм робить неприпустимими, про що забувають водії. Зокрема, досвідчений автомеханік пояснив «SUV News», чому викручувати кермо до упору і кидати його в такому положенні категорично заборонено.
Фахівець звернув увагу, що при знаходженні керма в крайньому положенні в системі гідропідсилювача різко зростає тиск робочої рідини. У такій ситуації насос, силовий циліндр і, особливо, сполучні шланги, працюють на граничному навантаженні. У системі є запобіжний клапан, але він не врятує, якщо постійно і довго кидати кермо викрученим у крайнє положення. У підсумку така поведінка призводить до розриву елементів системи і витоку рідини.
«Багато водіїв не розуміють, що навіть 5-10 секунд в упорі – це стрес для всієї системи. Краще після упору трохи відпустити кермо – це продовжить термін служби насоса і вбереже шланги від обриву», – пояснює фахівець.
Такі несправності можуть обійтися водіям у велику суму – від 3 000 до 8 000 гривень тільки за заміну насоса. Якщо додати сюди ремонт шлангів і доливання рідини, то витрати суттєво зростуть. Тому краще не доводити до таких проблем і експлуатувати автомобіль дбайливо.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…