Categories: Статті

Чому не можна вивертати кермо до упору: механік пояснив ризики

Більшість сучасних автомобілів комплектуються гідропідсилювачами керма (ГУР), що значно покращує процес водіння, особливо під час маневрів на низькій швидкості. Але деякі дії такий механізм робить неприпустимими, про що забувають водії. Зокрема, досвідчений автомеханік пояснив «SUV News», чому викручувати кермо до упору і кидати його в такому положенні категорично заборонено.

Фахівець звернув увагу, що при знаходженні керма в крайньому положенні в системі гідропідсилювача різко зростає тиск робочої рідини. У такій ситуації насос, силовий циліндр і, особливо, сполучні шланги, працюють на граничному навантаженні. У системі є запобіжний клапан, але він не врятує, якщо постійно і довго кидати кермо викрученим у крайнє положення. У підсумку така поведінка призводить до розриву елементів системи і витоку рідини.

«Багато водіїв не розуміють, що навіть 5-10 секунд в упорі – це стрес для всієї системи. Краще після упору трохи відпустити кермо – це продовжить термін служби насоса і вбереже шланги від обриву», – пояснює фахівець.

Такі несправності можуть обійтися водіям у велику суму – від 3 000 до 8 000 гривень тільки за заміну насоса. Якщо додати сюди ремонт шлангів і доливання рідини, то витрати суттєво зростуть. Тому краще не доводити до таких проблем і експлуатувати автомобіль дбайливо.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

54 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago