Перегрів двигуна є серйозною проблемою для будь-якого автомобіліста, ігнорування якої здатне призвести до фатальних наслідків, включаючи повну відмову мотору через його критичне пошкодження. Зазвичай агрегат «закипає» під час руху, коли температура ззовні на межі, а сама силова установка працює під значним навантаженням. Однак інколи двигун може перегріватись навіть на холостих обертах, коли автівка не рухається з місця. Як пише SlashGear, якщо таке відбувається, то проблема майже напевно криється у несправності системи охолодження.
Експерти нагадують, що у стані спокою функція охолодження повністю лягає на вентилятор, термостат і водяний насос, оскільки зустрічного потоку повітря немає і радіатор не охолоджуються через повітрязабірники. Також значну роль тут відіграє якість охолоджуючої рідини.
Частіше за все на холостих мотор перегрівається через вихід з ладу електровентилятора. Можливо згорів мотор, реле або датчик температури. Крім цього причина може приховуватись у помпі, яка не здатна якісно перекачувати рідину через зношені підшипники або крильчатку.
Крім того двигун може грітись через несправний термостат, забитий радіатор, поганий антифриз чи його нестачу. Наслідком цього може стати викривлення головки блоку, пробиття прокладки або навіть пошкодження каталізатора, що загрожує витратами у десятки тисяч гривень на ремонт.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…