Двигун автівки «кипить» на холостих обертах: ось чому це відбувається
Перегрів двигуна є серйозною проблемою для будь-якого автомобіліста, ігнорування якої здатне призвести до фатальних наслідків, включаючи повну відмову мотору через його критичне пошкодження. Зазвичай агрегат «закипає» під час руху, коли температура ззовні на межі, а сама силова установка працює під значним навантаженням. Однак інколи двигун може перегріватись навіть на холостих обертах, коли автівка не рухається з місця. Як пише SlashGear, якщо таке відбувається, то проблема майже напевно криється у несправності системи охолодження.
Експерти нагадують, що у стані спокою функція охолодження повністю лягає на вентилятор, термостат і водяний насос, оскільки зустрічного потоку повітря немає і радіатор не охолоджуються через повітрязабірники. Також значну роль тут відіграє якість охолоджуючої рідини.
Частіше за все на холостих мотор перегрівається через вихід з ладу електровентилятора. Можливо згорів мотор, реле або датчик температури. Крім цього причина може приховуватись у помпі, яка не здатна якісно перекачувати рідину через зношені підшипники або крильчатку.
Крім того двигун може грітись через несправний термостат, забитий радіатор, поганий антифриз чи його нестачу. Наслідком цього може стати викривлення головки блоку, пробиття прокладки або навіть пошкодження каталізатора, що загрожує витратами у десятки тисяч гривень на ремонт.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!