Чому не можна заливати воду в бачок омивача: можна попасти на дорогий ремонт

Літо часто спокушає водіїв економити. Багато хто замінює омивальну рідину звичайною водопровідною. На перший погляд – практично, адже спека виключає замерзання. Але технічні фахівці, з якими поспілкувались журналісти SUV News, вважають таке рішення небезпечним і навіть шкідливим.

Вода погано розчиняє дорожній пил, залишає плями й плівку на склі. Увечері, коли світло фар зустрічних авто б’є прямо в очі, ці розводи спотворюють видимість. Інженер відомої сервісної мережі в Києві Ігор Т. пояснює:

«Бруд, змішаний з водою, не змивається повністю. У критичній ситуації це може коштувати секунди, а час на дорозі – це життя».

Деякі водії намагаються підсилити ефект, додаючи у воду засоби для миття посуду. Це виглядає логічно, але насправді шкодить. Рясна піна потрапляє у форсунки, осідає в каналах і з часом блокує роботу помпи. Доведеться чистити систему або навіть міняти її частини.

Не менш серйозною проблемою стає склад водопровідної води. Вона містить кальцій і магній. При нагріванні ці домішки випадають в осад, утворюючи наліт, який поступово зменшує пропускну здатність форсунок. Схожий ефект можна побачити у чайнику після кількох місяців використання.

Фахівці допускають короткочасне застосування дистильованої води. Це вихід, коли під рукою немає омивальної рідини. Але й тут є нюанс – дистильована рідина майже не справляється з жирними плямами від асфальту та комах. Крім того, її ціна вища за літр, ніж у готових автохімічних сумішей.

Експерти нагадують: рідина для омивача створена не лише для миття скла. У ній збалансований склад – мийні компоненти, антибактеріальні добавки й присадки, які зберігають чистоту системи. Використання води економить кілька десятків гривень, але ризики для огляду та техніки значно більші.

Читайте також