Categories: Статті

Чому не варто міняти мастило в АКПП за регламентом: пояснення для водіїв

Через значне зростання цін на ремонт автомобілів, поломка автоматичної коробки передач може зробити машину нерухомою. Власник мережі автосервісів розповів в інтерв’ю порталу ampercar.com, в яких автомобілях краще не міняти мастило в автоматичній коробці передач за регламентом, щоб збільшити термін служби трансмісії.

Автоматична коробка передач, роботизована трансмісія або варіатор потребують регулярного технічного обслуговування, включаючи заміну трансмісійної рідини.

У будь-якій автоматичній коробці передач, як-от варіатор, DSG або гідротрансформаторна АКПП, є частини, що труться одна об одну. Під час роботи утворюються дрібні частинки від зносу. Якщо їх не прибирати вчасно, вони можуть забивати канали, прискорювати зношування деталей і скорочувати термін служби коробки передач.

Останнім часом автовиробники збільшили проміжки між технічним обслуговуванням своїх машин. Деякі навіть кажуть, що коробка передач взагалі не потребує обслуговування. Це виглядає зручно для автовласників. Але насправді, такий підхід може зробити коробку передач недовговічною, тобто її доведеться міняти частіше.

Отже, виходить, що коробка передач працює добре лише поки діє гарантія. Після цього виробнику вже не цікаво, що з нею буде. Навпаки, можна сказати, що виробник навіть хоче, щоб вона зламалась, адже це спонукає власника авто купити нову машину замість старої.

Зараз наш ринок нових автомобілів має серйозні проблеми. Тому краще не сліпо дотримуватись рекомендацій автовиробників, а частіше змінювати рідину в трансмісії, ніж вони радять. Це допоможе продовжити життя автоматичної коробки передач і уникнути дорогого ремонту. Рекомендується змінювати рідину кожні 40-60 тисяч кілометрів пробігу, незалежно від інструкцій до автомобіля. Цей інтервал підходить для варіаторів, DSG і звичайних автоматичних коробок передач.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

27 секунд ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago