Categories: Статті

Чому не варто міняти мастило в АКПП за регламентом: пояснення для водіїв

Через значне зростання цін на ремонт автомобілів, поломка автоматичної коробки передач може зробити машину нерухомою. Власник мережі автосервісів розповів в інтерв’ю порталу ampercar.com, в яких автомобілях краще не міняти мастило в автоматичній коробці передач за регламентом, щоб збільшити термін служби трансмісії.

Автоматична коробка передач, роботизована трансмісія або варіатор потребують регулярного технічного обслуговування, включаючи заміну трансмісійної рідини.

У будь-якій автоматичній коробці передач, як-от варіатор, DSG або гідротрансформаторна АКПП, є частини, що труться одна об одну. Під час роботи утворюються дрібні частинки від зносу. Якщо їх не прибирати вчасно, вони можуть забивати канали, прискорювати зношування деталей і скорочувати термін служби коробки передач.

Останнім часом автовиробники збільшили проміжки між технічним обслуговуванням своїх машин. Деякі навіть кажуть, що коробка передач взагалі не потребує обслуговування. Це виглядає зручно для автовласників. Але насправді, такий підхід може зробити коробку передач недовговічною, тобто її доведеться міняти частіше.

Отже, виходить, що коробка передач працює добре лише поки діє гарантія. Після цього виробнику вже не цікаво, що з нею буде. Навпаки, можна сказати, що виробник навіть хоче, щоб вона зламалась, адже це спонукає власника авто купити нову машину замість старої.

Зараз наш ринок нових автомобілів має серйозні проблеми. Тому краще не сліпо дотримуватись рекомендацій автовиробників, а частіше змінювати рідину в трансмісії, ніж вони радять. Це допоможе продовжити життя автоматичної коробки передач і уникнути дорогого ремонту. Рекомендується змінювати рідину кожні 40-60 тисяч кілометрів пробігу, незалежно від інструкцій до автомобіля. Цей інтервал підходить для варіаторів, DSG і звичайних автоматичних коробок передач.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Ніколи так не робіть: шість поширених помилок водіїв при заміні гальмівних колодок автомобіля

Зі зростанням цін на автосервіс багато водіїв вирішують самостійно обслуговувати свої авто. Однією з найбільш…

1 годину ago

Не грюкайте дверима автомобіля: ось що може швидко зламатися

Сильне грюкання дверима автомобіля – це звичка, яку багато водіїв взяли ще з автомобілів 90-х…

2 години ago

Водіїв у селах чекають зміни: нові податки можуть закрити або змусити АЗС піти в тінь

Український ринок пального може зазнати великих змін через новий законопроєкт №11416-д, який Верховна Рада нещодавно…

3 години ago

Як обрати оптимальний пробіг для купівлі вживаного автомобіля

При виборі вживаного автомобіля пробіг є одним із найважливіших чинників. Він допомагає зрозуміти, в якому…

4 години ago

Чому не варто вимикати двигун, коли кондиціонер працює: на замітку водіям

Серед водіїв поширена думка, що не варто вимикати двигун автомобіля, коли увімкнений кондиціонер, бо це…

5 години ago

Головні помилки водіїв під час повороту: автоінструктор розкриває деталі

У повсякденному житті майже всі водії роблять помилки. Одним із найскладніших маневрів є поворот. Автоінструктор…

6 години ago