Чому не варто міняти оливу в двигуні кожні 10 000 км: відповідь моториста
Більшість автовиробників рекомендує міняти моторну оливу в двигуні кожні 10 000-15 000 кілометрів або раз на рік. Однак українські автомеханіки попереджають читачів «SUV News», що такий регламент може бути несумісний з нашими умовами експлуатації автомобіля. Досвідчений моторист назвав кілька причин, чому заміна лубриканту має здійснюватися частіше.
- Мотогодини важливіші за пробіг: якщо автомобіль експлуатується в міських умовах, то його мотор частіше працює на холостому ходу – у заторах, під час прогрівання взимку. Виходить, що пробіг може бути не таким великим, а масло зношується.
- Сучасні турбодвигуни: якщо у вас агрегат із наддувом, то потрібно розуміти, що він працює за високих температур і навантажень. У таких умовах олива деградує швидше.
- Низька якість палива: в Україні нерідко можна зустріти бензин або дизель сумнівної якості, що призводить до забруднення системи і підвищує навантаження на мастило.
- Жорсткі умови експлуатації: за сильних морозів і перепадів температур, їзди на короткі дистанції та частих запусків двигуна олива деградує набагато швидше.
У всіх цих випадках заміна моторної оливи раз на 10 000 кілометрів не є актуальною. Моторист рекомендує скоротити інтервал до 5 000 – 7 500 кілометрів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!