Чому не варто постійно їздити на машині в еко-режимі: назвали 3 причини
Виробники автомобілів давно додали “економний” режим для зменшення витрат палива та викидів. Хоча водії часто обирають його для економії, цей режим може бути шкідливим для деталей автомобіля. Власник сервісного центру в інтерв’ю ampercar.com пояснив, чому постійне використання режиму ECO може негативно вплинути на машину.
Еко-режим є майже в кожному сучасному авто, і багато водіїв користуються ним, щоб економити паливо, але часто не враховують можливі ризики. В цьому режимі бортовий комп’ютер зменшує витрату палива, підтримуючи низькі обороти двигуна і перемикаючи коробку передач на вищі швидкості.
Еко-режим знижує динаміку авто, що робить його повільнішим і менш маневреним. Через це деталі можуть швидше зношуватися, що призведе до дорогого ремонту. При цьому економія палива незначна, а робота двигуна на низьких оборотах може викликати серйозні проблеми.
Кількість мастила, яке проходить через двигун, залежить від його оборотів. На низьких оборотах, як в еко-режимі, двигун отримує набагато менше мастила, що може призвести до перегріву та швидшого зносу деталей. Це може викликати серйозні поломки і дорогий ремонт. Тому економія палива в цьому режимі може обернутися більшими витратами на ремонт.
Автоматична коробка передач теж страждає в еко-режимі. Щоб економити паливо, “автомат” постійно перемикається на вищі передачі, що прискорює знос деталей і може призвести до поломки. Крім технічних проблем, еко-режим може негативно вплинути і на безпеку на дорозі.
Наприклад, при обгоні повільного автомобіля на вузькій дорозі еко-режим може сповільнити розгін, і маневр може зайняти більше часу, що збільшує ризик аварії. Щоб не знижувати ресурс двигуна та трансмісії, важливо іноді, хоча б раз на тиждень, їздити на трасі з високими оборотами.
Такий підхід допоможе очистити двигун від забруднень і відкладень, що покращить його роботу та подовжить термін служби.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!