Categories: Статті

Чому ніхто не хоче купувати кросовер BMW XM: причина провалу моделі

Минулого року німецький автобренд BMW зберіг за собою лідерство у сфері світових продажів люксових автомобілів. Незважаючи на скорочення продажів на 2,3%, компанії вдалося реалізувати 2 200 217 автомобілів класу люкс. При цьому головним розчаруванням «баварців» став гібридний кросовер XM, пише Motor1.

Зростання продажів не врятувало BMW XM від останнього місця

Минулого року продажі XM зросли на 15,8%, але це дало змогу наростити загальний обсяг лише до 7 813 одиниць, що на світовому рівні нісенітниця. XM залишається найбільш малопопулярною моделлю в лінійці. Навіть родстер BMW Z4 з його нішевою аудиторією продався в кількості 10 482 автомобілів – хоч і з падінням на 4,3% порівняно з 2023 роком.

Деякі експерти вважають, що порівняння цих двох моделей не зовсім коректне через значну різницю в ціні. Однак той факт, що кабріолет продається краще за кросовер – сегмент, що домінує на ринку, – викликає питання щодо привабливості XM серед покупців.

Чому XM не виправдав очікувань?

Після прем’єри у 2022 році, BMW зробила ставку на американський ринок. У підсумку в США німцям хоч і вдалося продати чверть усіх кросоверів цієї моделі, йшлося про 1 974 автомобілі, що просто мізер.

Помилковий вибір BMW?

Рішення BMW випустити XM виявилося неоднозначним. Спочатку компанія розробляла концепт Vision M Next, який мав стати сучасним наступником легендарного M1. Однак проект було згорнуто, а замість нього BMW вклала ресурси у створення XM – високопродуктивного кросовера з незвичайним дизайном і гібридною силовою установкою.

Цей крок пояснюється з економічного погляду: випуск XM, що базується на існуючій платформі і використовує агрегати нового M5, обходиться дешевше, ніж створення повністю нового спорткара. Аналогічним способом BMW вчинила і з обмеженими серіями 3.0 CSL і Skytop, що базуються на вже існуючих моделях M4 Coupe і M8 Convertible відповідно.

Однак, судячи з низьких продажів, такий розрахунок може виявитися помилковим. Шанувальники бренду явно очікували від BMW чогось іншого, а XM поки що не зміг довести свою цінність на тлі конкурентів.

Промах з XM може змусити компанію переглянути свою стратегію і, можливо, знову повернутися до ідеї відродження повноцінного спорткара, якого так чекає фанатська база бренду.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Як їздити на автомобілі вночі, щоб не отримати штраф

Нічна їзда апріорі завжди більш небезпечна, ніж керування транспортним засобом у світлий час доби. Через…

24 хвилини ago

За яке малопомітне порушення в українців забирають права на півроку

Позбавлення водійських прав в Україні є найсуворішим покаранням за порушення Правил дорожнього руху (ПДР). Вважається,…

5 години ago

Чому BMW не поспішає з інтеграцією автопілота у своїх автомобілях

Компанія BMW офіційно заявила про те, що не поспішатиме з інтеграцією технології автопілота у своїх…

7 години ago

Hyundai відкликає Ioniq 5 N через небезпечну вразливість: подробиці

Корейська компанія Hyundai розпочала відкличну кампанію, в рамках якої визнала дефектними 1 508 екземплярів високопродуктивного…

8 години ago

Mitsubishi відроджує легендарний Pajero: перші подробиці

Японська компанія Mitsubishi готує довгоочікуване повернення культового позашляховика Pajero. Як пише видання Best Car Web,…

9 години ago

Volkswagen розпочав продаж бюджетного кросовера на базі Polo: фото

Німецький автоконцерн Volkswagen офіційно оголосив про запуск продажів нового бюджетного кросовера Tera на базі популярного…

10 години ago