Categories: Статті

Чому пасажирів в електромобілях частіше нудить: назвали причину

Багато електромобілів дозволяють керувати лише однією педаллю газу: відпускаєш її – машина автоматично гальмує. Це зручно для водія, але для пасажирів такий стиль їзди може спричинити нудоту та заколисування, зазначають у ABC News.

“Рекуперація в електромобілях може викликати дискомфорт у деяких людей,” — зазначає Джон Фолькер, колишній редактор Green Car Reports та співавтор Car and Driver. “Сильне рекуперативне гальмування, яке повертає максимальну енергію, може спричинити заколисування. Існує спеціальна методика для водіїв, яка дозволяє модулювати рух електромобіля… водії повинні її використовувати.”

Фолькер розповів, що щонайменше двічі відчував нудоту, сидячи на задньому сидінні Tesla.

“Водії не вміли правильно модулювати сильне рекуперативне гальмування Tesla,” — згадав він.

Ед Кім, президент і головний аналітик AutoPacific, зазначив, що Tesla “найбільше порушують комфорт”, оскільки їхні автомобілі можуть бути “дуже різкими при розгоні та гальмуванні”. “Більшість автовиробників налаштовують дросельні заслінки електромобілів, щоб підкреслити потужність, але через це деякі пасажири можуть відчувати дискомфорт. Водій повинен бути дуже обережним при використанні педалі газу,” — додав Кім.

Електромобілі мають великий крутний момент: натискаєш на педаль газу, і машина швидко набирає швидкість. Така різка подача потужності може турбувати деяких людей. Якщо додати ще й сильне рекуперативне гальмування, автомобіль спершу різко рушить вперед, а потім так само сильно загальмує.

Доктор Ді Верре, ЛОР з Техасу, вважає, що заколисування в електромобілях “це справжня проблема”. Він зазначив, що відсутність звуку двигуна може погіршити відчуття пасажирів, особливо тих, хто схильний до заколисування. “Мозок створює модель того, що очікує у певних ситуаціях, — пояснює лікар.

В автомобілях з двигуном внутрішнього згоряння ви чуєте звук двигуна і розумієте, що відбувається прискорення. В електромобілях слухові та візуальні сигнали не співпадають з моделлю, до якої ви звикли.

Пасажири більш схильні до запаморочення та нудоти в електромобілях, особливо якщо сидять на задньому сидінні, ніж водії. Щоб зменшити заколисування, фахівці рекомендують кілька порад.

По-перше, варто увімкнути еко-режим у електромобілі, щоб зробити дросель менш чутливим. Це допоможе зробити водіння більш плавним.

Регенеративне гальмування варіюється в різних електромобілях, і деякі автомобілі справляються з цим краще за інші. Однак, якщо пасажирів часто нудить, варто повністю вимкнути систему рекуперації. Це незначно вплине на пробіг, але допоможе зберегти салон чистим. Проте, основна причина, через яку пасажирам стає погано під час поїздки, — це стиль водіння. Якщо водій буде їздити плавніше, проблем не виникатиме.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago