Багато електромобілів дозволяють керувати лише однією педаллю газу: відпускаєш її – машина автоматично гальмує. Це зручно для водія, але для пасажирів такий стиль їзди може спричинити нудоту та заколисування, зазначають у ABC News.
“Рекуперація в електромобілях може викликати дискомфорт у деяких людей,” — зазначає Джон Фолькер, колишній редактор Green Car Reports та співавтор Car and Driver. “Сильне рекуперативне гальмування, яке повертає максимальну енергію, може спричинити заколисування. Існує спеціальна методика для водіїв, яка дозволяє модулювати рух електромобіля… водії повинні її використовувати.”
Фолькер розповів, що щонайменше двічі відчував нудоту, сидячи на задньому сидінні Tesla.
“Водії не вміли правильно модулювати сильне рекуперативне гальмування Tesla,” — згадав він.
Ед Кім, президент і головний аналітик AutoPacific, зазначив, що Tesla “найбільше порушують комфорт”, оскільки їхні автомобілі можуть бути “дуже різкими при розгоні та гальмуванні”. “Більшість автовиробників налаштовують дросельні заслінки електромобілів, щоб підкреслити потужність, але через це деякі пасажири можуть відчувати дискомфорт. Водій повинен бути дуже обережним при використанні педалі газу,” — додав Кім.
Електромобілі мають великий крутний момент: натискаєш на педаль газу, і машина швидко набирає швидкість. Така різка подача потужності може турбувати деяких людей. Якщо додати ще й сильне рекуперативне гальмування, автомобіль спершу різко рушить вперед, а потім так само сильно загальмує.
Доктор Ді Верре, ЛОР з Техасу, вважає, що заколисування в електромобілях “це справжня проблема”. Він зазначив, що відсутність звуку двигуна може погіршити відчуття пасажирів, особливо тих, хто схильний до заколисування. “Мозок створює модель того, що очікує у певних ситуаціях, — пояснює лікар.
В автомобілях з двигуном внутрішнього згоряння ви чуєте звук двигуна і розумієте, що відбувається прискорення. В електромобілях слухові та візуальні сигнали не співпадають з моделлю, до якої ви звикли.
Пасажири більш схильні до запаморочення та нудоти в електромобілях, особливо якщо сидять на задньому сидінні, ніж водії. Щоб зменшити заколисування, фахівці рекомендують кілька порад.
По-перше, варто увімкнути еко-режим у електромобілі, щоб зробити дросель менш чутливим. Це допоможе зробити водіння більш плавним.
Регенеративне гальмування варіюється в різних електромобілях, і деякі автомобілі справляються з цим краще за інші. Однак, якщо пасажирів часто нудить, варто повністю вимкнути систему рекуперації. Це незначно вплине на пробіг, але допоможе зберегти салон чистим. Проте, основна причина, через яку пасажирам стає погано під час поїздки, — це стиль водіння. Якщо водій буде їздити плавніше, проблем не виникатиме.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…