Практично будь-який автомобіль сьогодні з заводу йде зі штатною батареєю. Свій ресурс вона рано чи пізно витратить, у зв’язку з чим з’явиться необхідність в установці нової АКБ. При цьому нерідко водії скаржаться, що покупний акумулятор служить набагато менше, ніж заводський. Чому так відбувається, розповів експерт порталу MMR.
Контроль якості – автовиробники нерідко вкрай педантично ставляться до питання якості продукції, що випускається. У магазинах же не завжди продається настільки якісна і довговічна продукція. У підсумку виходить, що заводська АКБ служить 4-5 років, а покупна – всього 2-3 роки.
Також нерідко магазинні акумулятори надходять у продаж після довгого зберігання на заводі, де умови не найсприятливіші. Крім того, не варто забувати, що сучасні автомобілі вкрай вимогливі в питанні споживання електроенергії і швидше витрачають ресурс батареї.
– Не допускати глибокого розряду (напруга нижче 10,8 В)
– Регулярно заряджати акумулятор (раз на кілька місяців)
– Уникати вібрацій, ударів і перевертання
– Мінімізувати короткі поїздки взимку
– Очищати клеми і стежити за рівнем електроліту
– Очищати клеми і стежити за рівнем електроліту
Якщо потрібен довговічний акумулятор, варто розглянути AGM (6-8 років служби) або EFB (4-5 років), але їхня вартість вища за стандартні свинцево-кислотні батареї.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…