Практично будь-який автомобіль сьогодні з заводу йде зі штатною батареєю. Свій ресурс вона рано чи пізно витратить, у зв’язку з чим з’явиться необхідність в установці нової АКБ. При цьому нерідко водії скаржаться, що покупний акумулятор служить набагато менше, ніж заводський. Чому так відбувається, розповів експерт порталу MMR.
Контроль якості – автовиробники нерідко вкрай педантично ставляться до питання якості продукції, що випускається. У магазинах же не завжди продається настільки якісна і довговічна продукція. У підсумку виходить, що заводська АКБ служить 4-5 років, а покупна – всього 2-3 роки.
Також нерідко магазинні акумулятори надходять у продаж після довгого зберігання на заводі, де умови не найсприятливіші. Крім того, не варто забувати, що сучасні автомобілі вкрай вимогливі в питанні споживання електроенергії і швидше витрачають ресурс батареї.
– Не допускати глибокого розряду (напруга нижче 10,8 В)
– Регулярно заряджати акумулятор (раз на кілька місяців)
– Уникати вібрацій, ударів і перевертання
– Мінімізувати короткі поїздки взимку
– Очищати клеми і стежити за рівнем електроліту
– Очищати клеми і стежити за рівнем електроліту
Якщо потрібен довговічний акумулятор, варто розглянути AGM (6-8 років служби) або EFB (4-5 років), але їхня вартість вища за стандартні свинцево-кислотні батареї.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…