Гальмування двигуном – вкрай корисна навичка, яка дає змогу зменшити витрату пального і мінімізувати ризики під час їзди мокрою, засніженою або обледенілою дорожньою поверхнею. Зазвичай нею користуються водії з машинами на «механіці», а от під час переходу на «автомат» щодо цього починаються дискусії. Вважається, що АКПП вразливіша для таких маніпуляцій. Експерти «Апострофа» розповіли, чи так це насправді.
Як відомо, гальмування двигуном на АКПП можливе при переході в ручний режим. При цьому автоматично вмикається масляний демпфер при зниженні швидкості до 60 км/год. Це дає змогу знизити навантаження на трансмісію. Гідромуфта береже її від пошкоджень, знижуючи зусилля. Через це гальмування на «автоматі» відбувається повільніше, ніж на «механіці».
На думку експертів, жодних серйозних протипоказань гальмуванню двигуном на АКПП не існує. Інша справа, що робити це потрібно більш акуратно й уважно, ніж на МКПП.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…