Гальмування двигуном – вкрай корисна навичка, яка дає змогу зменшити витрату пального і мінімізувати ризики під час їзди мокрою, засніженою або обледенілою дорожньою поверхнею. Зазвичай нею користуються водії з машинами на «механіці», а от під час переходу на «автомат» щодо цього починаються дискусії. Вважається, що АКПП вразливіша для таких маніпуляцій. Експерти «Апострофа» розповіли, чи так це насправді.
Як відомо, гальмування двигуном на АКПП можливе при переході в ручний режим. При цьому автоматично вмикається масляний демпфер при зниженні швидкості до 60 км/год. Це дає змогу знизити навантаження на трансмісію. Гідромуфта береже її від пошкоджень, знижуючи зусилля. Через це гальмування на «автоматі» відбувається повільніше, ніж на «механіці».
На думку експертів, жодних серйозних протипоказань гальмуванню двигуном на АКПП не існує. Інша справа, що робити це потрібно більш акуратно й уважно, ніж на МКПП.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
На сьогоднішній день, крім класичних «механіки» і «автомата» автомобілі використовують ще низку трансмісій, які мають…
Львівський автомобільний завод (ЛАЗ) давно не випускає автомобільну техніку через банкрутство власників, проте продовжує надихати…
Американська компанія Ford оголосила про масштабне відкликання кросоверів Ford Explorer і Lincoln Aviator. Про це…
Практично будь-який автомобіль сьогодні з заводу йде зі штатною батареєю. Свій ресурс вона рано чи…
В Україні для водіїв встановлено адміністративну відповідальність за непред'явлення водійського посвідчення та свідоцтва про реєстрацію…
Сьогодні нові автомобілі комплектуються парктроніками, камерами і датчиками, які суттєво спрощують процес паркування транспортного засобу,…