Гальмування двигуном – вкрай корисна навичка, яка дає змогу зменшити витрату пального і мінімізувати ризики під час їзди мокрою, засніженою або обледенілою дорожньою поверхнею. Зазвичай нею користуються водії з машинами на «механіці», а от під час переходу на «автомат» щодо цього починаються дискусії. Вважається, що АКПП вразливіша для таких маніпуляцій. Експерти «Апострофа» розповіли, чи так це насправді.
Як відомо, гальмування двигуном на АКПП можливе при переході в ручний режим. При цьому автоматично вмикається масляний демпфер при зниженні швидкості до 60 км/год. Це дає змогу знизити навантаження на трансмісію. Гідромуфта береже її від пошкоджень, знижуючи зусилля. Через це гальмування на «автоматі» відбувається повільніше, ніж на «механіці».
На думку експертів, жодних серйозних протипоказань гальмуванню двигуном на АКПП не існує. Інша справа, що робити це потрібно більш акуратно й уважно, ніж на МКПП.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…