Чому шини постійно спускаються: 6 причин, не пов’язаних із проколами

Осінь вже настала, і багато водіїв думають про заміну літньої гуми на зимову. Проте через кілька днів після шиномонтажу колеса можуть здутися. Власник шиномонтажної майстерні в інтерв’ю порталу ampercar.com назвав шість причин, чому шини можуть постійно спускатися, не пов’язаних з проколом.

Зазвичай вважається, що болти, цвяхи, шурупи та інші гострі металеві предмети, які валяються по дворах і дорогах, є основними причинами спущених шин. Але іноді шина може здуватися, навіть якщо на ній немає видимих пошкоджень. Що ж робити в такому випадку? Перш за все, варто перевірити диск.

Звичайні сталеві штамповані диски вже не популярні, і більшість водіїв обирають литі диски, вироблені в Китаї. Ці колеса вражають своїм дизайном і ціною, але їх якість і тривалість використання часто не на висоті. Литі диски можуть деформуватися, і навіть невеликі ушкодження можуть призвести до серйозних проблем із тиском в шинах.

Ще однією причиною проблем із тиском у шинах можуть бути тріщини, які призводять до витоку повітря. Такі пошкодження можуть виникнути, якщо наїхати на гострий край асфальту під час ремонту дороги або на камені.

Тепер потрібно звернути увагу на саму шину, а точніше, на частину, яка тримає покришку на диску. Якщо шиномонтаж був неякісним, ця частина могла пошкодитися, що також спричиняє витік повітря. Крім того, безкамерна частина шини може постраждати, якщо водій проїде кілька сотень метрів на спущеному колесі — це часта причина втрати тиску.

Згодом шини втрачають форму і еластичність. Неправильне зберігання та недбала експлуатація можуть деформувати їх. Це може призвести до вібрацій на кермі, дискомфорту під час їзди, навантаження на підвіску та втрати тиску.

Навіть якщо шини виглядають нормально, тривале перебування на сонці може викликати мікротріщини. Це призведе до того, що повітря повільно виходитиме, і вам доведеться постійно накачувати шини.

Не варто забувати про ще один важливий елемент – ніпель або золотник. Цей маленький клапан, який відповідає за утримання повітря в шині, також може зношуватися, і з часом з нього може почати витікати повітря.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також