Categories: Статті

Чому українські водії намагаються позбутися авто ще до 100 тисяч км пробігу

На українському ринку давно склалася своєрідна «психологічна межа» – 100 тисяч кілометрів. Багато власників машин починають нервувати ще тоді, коли стрілка одометра підбирається до 80 тисяч. Вони відчувають, що далі авто почне сипатися, і часто виставляють його на продаж, повідомляє SUV News.

Експерти пояснюють: причина не лише у страхах. На цьому рубежі автовиробники дійсно закладають масштабні роботи. Заміна ременя ГРМ, оновлення мастила у коробці, свічок запалювання чи рідин може вилитися у десятки тисяч гривень. Іноді легше перекласти майбутні витрати на нового власника, ніж платити самому.

«Це радше економіка, ніж техніка», – коментує інженер київського сервісного центру Сергій К. За його словами, багато моделей спокійно відходять і 200 тисяч, якщо вчасно проводити обслуговування. Але виробники навмисне створюють відчуття, що після трьох років або ста тисяч машина стає проблемною.

До того ж не варто забувати про «запрограмоване старіння». Коли авто на гарантії, воно зазвичай працює без нарікань. Та щойно гарантія минає, починають з’являтися дрібні поломки – шум у підвісці, перебої у роботі коробки, збої електроніки. Іноді це виглядає як дивна закономірність.

Сучасні технології теж додають нервів. Турбомотори малого об’єму, варіатори та роботизовані коробки нерідко нагадують лотерею. Якщо такий агрегат «протягнув» до ста тисяч, водій вважає себе щасливчиком. Чимало моделей узагалі починають сипатися після 80 тисяч.

У результаті на вторинному ринку формується чіткий тренд: машини з пробігом 75–95 тисяч кілометрів масово з’являються в оголошеннях. І покупцям, і продавцям добре відома ця неписана межа.

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

28 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago