Categories: Статті

Чому утворюються задири на сучасних двигунах брендів Nissan, Toyota, Hyundai та Kia

Чому більшість виробників автомобілів у всьому світі перейшли на одноразові двигуни і в чому суть утворення задирок у циліндрах моторів багатьох відомих брендів. В цьому питанні розбирались в виданні “Автосота”.

Термін “задири” вказує на конкретні ділянки стінок циліндрів, які перебувають у безпосередньому контакті з поршнями. З часом на цих ділянках утворюються вертикальні подряпини, відомі як задири. Проблема полягає в тому, що місця стирання металу починають розростатися, що призводить до втрати компресії, появи стуку і збільшення витрати мастила.

Раніше така проблема була рідкістю у старих автомобілях, але в сучасних моделях задири виявляються загальнопоширеними. Це може бути пояснено кількома чинниками.

По-перше, виробникам не вигідно зосереджуватися на довговічності двигуна. У минулому термін служби слугував показником якості і репутації бренду, але зараз стратегія змінилася. Вигідніше продати кілька двигунів із середнім ресурсом, ніж один з великим.

По-друге, зменшення ваги стало пріоритетом для підвищення характеристик автомобілів. З цього випливає використання тоншого металу у блоках циліндрів та легших поршнів. Це збільшує ймовірність перегріву та появи задирок.

По-третє, підвищення екологічних стандартів також впливає на утворення задирок через використання каталізаторів. У разі пошкодження керамічних комірок каталізатора, що стається з часом, відбувається викид пилу, який призводить до пошкоджень циліндрів і утворення задирок.

На жаль, проблема задирок поширена серед автомобілів таких марок, як Kia, Hyundai, Mercedes-Benz, BMW і Volkswagen. Навіть японські атмосферні мотори, які вважаються надійними, можуть зіткнутися з цією проблемою після великого пробігу через перегрівання або інші фактори. Тим не менше, правильний догляд та регулярне технічне обслуговування можуть значно збільшити термін служби двигуна.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

2 години ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

3 години ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

4 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

5 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

1 день ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago