Більшість власників вибирають приватні сервісні центри для ремонту своїх автомобілів, що може призвести до різних проблем. Фахівці пояснили важливість огляду автомобіля знизу після виконання ремонту і заміни деталей, а також наголосили на тому, що кожен власник має право на цей огляд.
Деякі майстри автосервісів можуть видаляти каталізатор з вихлопної системи, щоб продати його. Власники авто можуть помітити сліди зварювання на місці, де колись був каталізатор. Це може стати проблемою, оскільки новий каталізатор дуже дорогий і важко помітити його відсутність.
Інші майстри під час ремонту підвіски можуть не встановлювати нові деталі, які приносить власник, а використовувати відновлені частини. Також можуть бути випадки, коли під час діагностики вони показують несправність деталей, які ще можуть працювати, і не замінюють їх під час ремонту. Нові деталі можуть бути продані, щоб заробити більше грошей.
Експерти радять після ремонту завжди запитувати показати старі деталі, які були замінені, і уважно оглядати авто на підйомнику. Також важливо попросити майстра детально пояснити, які роботи були виконані.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…