Довговічність двигуна багато в чому залежить від звичок водія. Одна з найшкідливіших – різке натискання на газ одразу після запуску. Сучасні мотори, незважаючи на передові технології, залишаються вразливими до таких навантажень. Експерти порталу ZUBR пояснили, чому це небезпечно і як правильно запускати двигун.
Після тривалої стоянки масло осідає в піддоні, а його циркуляція припиняється. Під час запуску двигуна масляний насос починає роботу, але потрібно кілька секунд, щоб мастило досягло всіх вузлів – поршнів, підшипників, кілець і розподільних валів. Якщо в цей момент різко збільшити оберти, деталі почнуть працювати практично «всуху».
Тертя металевих елементів без достатнього змащення призводить до появи мікроскопічних пошкоджень. Вони накопичуються, провокуючи прискорений знос, тріщини і перегрів двигуна. У перспективі це може призвести до капітального ремонту, який обійдеться власнику в значну суму.
Деякі водії впевнені, що сучасні синтетичні оливи розв’язують проблему завдяки високій плинності та збереженню плівки на деталях. Однак навіть вони не забезпечують моментального надходження мастила в найвіддаленіші зони мотора. Крім того, в холодну пору року олива густіє, і на її прогрівання йде більше часу.
Щоб мінімізувати знос двигуна, рекомендується дотримуватися кількох простих правил:
Ці нескладні рекомендації допоможуть продовжити ресурс мотора і уникнути дорогого ремонту.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…