Коли одометр наближається до 100 тисяч кілометрів, багато водіїв починають панікувати. Вони відчувають, що машина ось-ось почне ламається, і хочуть її продати. Це відчуття передається від одного водія до іншого. Чому саме ця цифра? Здається, що після 100 тисяч кілометрів авто стає менш надійним. Хоча це не зовсім правда, але є в цьому певний сенс.
Читайте також:
Що станеться, якщо в бензобак потрапить цукор
Як захистити автомобіль від іржі: водіям на замітку
Багато хто знає, що на пробігу близько 100 тисяч кілометрів виробники запланували основні техогляди. Наприклад, потрібно замінити ремінь ГРМ або рідини в коробці. Це коштує недешево, і деколи здається, що простіше продати машину, ніж займатися цим. Тим більше, коли з усіх боків говорять, що трирічна гарантія або 100 тисяч – це межа, після якої почнуться проблеми. І цей “маркетинговий натяк” справді змушує багатьох повірити в це.
Є ще розмови про “запрограмоване старіння”. Поки машина на гарантії – працює, як годинник. Але тільки гарантія закінчилась, починаються проблеми: двигун барахлить, коробка працює із затримками, підвіска починає стукати. Ніби якась магія! А ще цікаво, що гарантія на такі важливі вузли зазвичай “випадково” не діє.
Сучасні авто – це взагалі окрема історія. Маленькі турбодвигуни, варіатори та “роботи” часто стають лотереєю. Якщо машина доживає до 100 тисяч, це вже успіх. А деякі моделі ледь проходять 80 тисяч, і після цього їх краще продати, щоб не витрачати гроші на дорогий ремонт.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…