Categories: Статті

Чому японці змінюють моторне масло набагато частіше, ніж водії в інших країнах

На автомобілях, привезених з Японії, часто можна знайти записи, які свідчать про проведене технічне обслуговування. Як правило, там вказані показники в 4-5, а іноді і 6-10 тисяч км. Це свідчить про заміну «расходників», включаючи технічні рідини. Японці частіше за всіх змінюють моторне масло, зокрема в середньому — кожні 5 тисяч км, а масляні фільтри — кожні 8-10 тисяч км пробігу. Це в 2-3 рази частіше, ніж у інших країнах., передає SUVNews. У зв’язку з цим виникає питання: чому так часто?

Культура обслуговування автомобілів в Японії

Можливо, багатьом здається, що японці ставляться до своїх автомобілів з особливим трепетом, але існує безліч міфів, що оточують цю культуру. Деякі вважають, що це результат традицій і менталітету, але насправді в частій заміні масла є цілком об’єктивні причини.

Спочатку варто зазначити, що Японія залишається країною з найбільшою кількістю автомобілів на душу населення. За світовими стандартами вона займає 26 місце з 670 автомобілями на 1000 осіб. Для порівняння, в США цей показник становить 850 автомобілів на 1000 осіб, що ставить США на 11 місце в світі.

Також цікаво: Режими «плюс» і «мінус» на автоматичній коробці: для чого вони потрібні і коли їх використовувати

Вплив міської урбанізації

Японія – досить густонаселена країна з високим рівнем урбанізації. Вона займає 26 місце за відсотком міського населення, тоді як США — 49. З таким трафіком, навіть при невеликому пробігу, японські автомобілісти накопичують значну кількість моточасів. Середня швидкість руху в містах країни становить всього 15-20 км/год, що швидко приводить до погіршення умов експлуатації автомобілів.

Японці міняють масло за моточасами

Японці змінюють масло не за пробігом, а за моточасами. Для зрозумілості: якщо у вас в країні зміна масла відбувається кожні 10-15 тисяч км, то японці дотримуються регламенту в 200-400 моточасів. Це пояснює частішу зміну, адже при середньому пробігу 5-6 тисяч км у містах, відповідне прогрівання і задушення змушують японців дотримуватись їхніх стандартів.

Отже, частота заміни масла в японських автомобілях відображає особливості експлуатації авто в цій країні. Це не тільки традиція, а й необхідність, зумовлена перевантаженням транспортних шляхів і специфікою водіння в умовах мегаполісів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Recent Posts

У Bosch назвали п’ять критичних помилок під час заміни свічок запалювання

Заміна свічок запалювання в автомобілі є рутинною і, на перший погляд, нескладною процедурою, проте навіть…

8 хвилин ago

Яка «секретна» кнопка в авто економить пальне, але може вбити мотор

Сучасні автомобілі мають безліч корисних технологій, про існування яких водії часто навіть не здогадуються. Видання…

1 годину ago

Поворот на “зелене” без стрілки: патрульний нагадав про поширену помилку водіїв

Чимало водіїв під час проїзду перехрестя в умовах жвавого трафіку губляться і не можуть зорієнтуватися…

2 години ago

У водіїв забирають права за борги: кому не варто прострочувати платежі

Чимало автомобілістів в Україні навіть не підозрюють, що втратити права вони можуть не тільки за…

3 години ago

Чому не можна відкривати капот авто на прохання поліції: тільки через протокол

На перший погляд звичайна перевірка автомобіля поліцією може обернутися неприємностями для водія, якщо не знати…

4 години ago

За які порушення ПДР не можна штрафувати водіїв: відповідь патрульного

Сьогодні адміністративні штрафи в Україні є найпоширенішим типом покарання водіїв за порушення ПДР. Грошові стягнення…

5 години ago