Categories: Статті

Чому японці змінюють моторне масло набагато частіше, ніж водії в інших країнах

На автомобілях, привезених з Японії, часто можна знайти записи, які свідчать про проведене технічне обслуговування. Як правило, там вказані показники в 4-5, а іноді і 6-10 тисяч км. Це свідчить про заміну «расходників», включаючи технічні рідини. Японці частіше за всіх змінюють моторне масло, зокрема в середньому — кожні 5 тисяч км, а масляні фільтри — кожні 8-10 тисяч км пробігу. Це в 2-3 рази частіше, ніж у інших країнах., передає SUVNews. У зв’язку з цим виникає питання: чому так часто?

Культура обслуговування автомобілів в Японії

Можливо, багатьом здається, що японці ставляться до своїх автомобілів з особливим трепетом, але існує безліч міфів, що оточують цю культуру. Деякі вважають, що це результат традицій і менталітету, але насправді в частій заміні масла є цілком об’єктивні причини.

Спочатку варто зазначити, що Японія залишається країною з найбільшою кількістю автомобілів на душу населення. За світовими стандартами вона займає 26 місце з 670 автомобілями на 1000 осіб. Для порівняння, в США цей показник становить 850 автомобілів на 1000 осіб, що ставить США на 11 місце в світі.

Також цікаво: Режими «плюс» і «мінус» на автоматичній коробці: для чого вони потрібні і коли їх використовувати

Вплив міської урбанізації

Японія – досить густонаселена країна з високим рівнем урбанізації. Вона займає 26 місце за відсотком міського населення, тоді як США — 49. З таким трафіком, навіть при невеликому пробігу, японські автомобілісти накопичують значну кількість моточасів. Середня швидкість руху в містах країни становить всього 15-20 км/год, що швидко приводить до погіршення умов експлуатації автомобілів.

Японці міняють масло за моточасами

Японці змінюють масло не за пробігом, а за моточасами. Для зрозумілості: якщо у вас в країні зміна масла відбувається кожні 10-15 тисяч км, то японці дотримуються регламенту в 200-400 моточасів. Це пояснює частішу зміну, адже при середньому пробігу 5-6 тисяч км у містах, відповідне прогрівання і задушення змушують японців дотримуватись їхніх стандартів.

Отже, частота заміни масла в японських автомобілях відображає особливості експлуатації авто в цій країні. Це не тільки традиція, а й необхідність, зумовлена перевантаженням транспортних шляхів і специфікою водіння в умовах мегаполісів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Recent Posts

Скрип у передньому колесі: 8 основних причин та ефективні методи усунення проблеми

У статті розглядаються причини скрипу в передньому колесі автомобіля та надійні способи їх усунення. Досліджуємо…

20 хвилин ago

Презентовано екстремальний Lexus GX 550: броня, тепловізор та незламний захист для позашляховика

Представлено броньований Lexus GX 550 з куленепробивним склом, тепловізором та захистом від вибухів. Ідеальний варіант…

1 годину ago

7 надійних способів позбутися неприємного запаху в салоні автомобіля

Дізнайтесь про 7 перевірених способів усунення неприємного запаху в салоні автомобіля. Залишайтеся в безпеці та…

4 години ago

Режими «плюс» і «мінус» на автоматичній коробці: для чого вони потрібні і коли їх використовувати

Дізнайтеся, коли та як використовувати ручні режими «плюс» і «мінус» на автоматичних коробках для безпеки…

7 години ago

В Україні виявили 20-річний пікап Toyota з пробігом лише 28 000 км

В Україні виявили 20-річний пікап Toyota Hilux з пробігом всього 28 тисяч км. Авто в…

9 години ago

Найпопулярніші бензинові авто листопада: хто здобув лідерство на ринку?

У листопаді 2023 року на ринку бензинових авто лідирує SKODA Octavia, зменшилась частка нових бензинових…

11 години ago