Categories: Автоновини

Презентовано екстремальний Lexus GX 550: броня, тепловізор та незламний захист для позашляховика

Броньований Lexus GX 550 отримав сталеву капсулу салону, куленепробивне скло та шини, які не бояться проколів. На додачу, до позашляховика стала доступною установка тепловізора та системи фільтрації повітря.

Новий Lexus GX 550 з броньованою модифікацією розроблений канадською компанією Inkas, яка спеціалізується на виробництві захищеного транспорту. Подробиці авто вже опубліковані на її сайті.

Фото: INKAS

Зовні, броньований Lexus GX 550 важко відрізнити від стандартної моделі. Однак всередині його салону вас чекає сталева бронекапсула, яка витримує обстріл з автомата або снайперської гвинтівки калібру 7,62 мм. Днище автомобіля захищене від вибуху двох гранат одночасно.

Важливо відзначити, що Lexus GX 550 Inkas отримав куленепробивне скло та 20-дюймові шини, що дозволяють автомобілю продовжувати рух навіть при проколі. Крім того, бензобак був додатково захищений, а дверні петлі посилені для підвищення рівня безпеки.

При бажанні, ви можете доплатити за установку системи пожежогасіння, тепловізора, системи фільтрації повітря, а також сирени та гучномовця. Крім того, існує можливість прорізати евакуаційний люк у даху.

Читайте також: В Україні стартує виробництво японських пікапів

Що стосується технічних характеристик, броньований Lexus GX 550 зберіг стандартний силовий агрегат: 3,5-літровий V6 з твін-турбо, потужністю 354 к.с., 10-ступінчастий автомат і повний привід зі знижувальною передачею. Оскільки за рахунок броні автомобіль став важчим, розробникам довелося посилити підвіску.

Фото: INKAS

Цей позашляховик не просто надійний, але й демонструє відмінний баланс між безпекою та комфортом, продовжуючи традиції марки Lexus в створенні високоякісних автомобілів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

9 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago