Однією з найбільш частих причин звернення до автосервісу є скрип або скрегіт переднього колеса. За словами фахівців, цей нехарактерний звук може свідчити про неполадки в різних елементах ходової частини. Тому важливо правильно визначити, звідки походить звук: під час прискорення, гальмування або при входженні в поворот, пише SUVNews.
При появі звуку в передньому колесі експерти рекомендують насамперед перевірити гальмівну систему. Багато виробників встановлюють на колодки спеціальні пластини, які сигналізують про необхідність заміни деталі в міру зносу. Індикаційна накладка терлася об гальмівний диск, поступово стираючись.
По мірі зношування колодки виникає специфічний скрип, за яким уважний автовласник має зрозуміти, що час їх міняти. Але іноді скрегіт може виникати і після установки нових колодок. В такому випадку причиною може бути якість самої колодки, і її варто замінити.
Фахівці радять купувати гальмівні колодки, які призначені для конкретної моделі авто, та перевіряти наявність сертифіката якості.
Другою причиною появи неприємного скрипу в передньому колесі є скупчення бруду і сміття. Мілкі камінці, пил та частинки дорожнього покриття потрапляють у простір між диском та захисним кожухом. У такому випадку досить прочистити пазухи, щоб позбутися від неприємного звуку.
Скрип або скрегіт можуть також з’являтися внаслідок неякісної установки колодок, тому краще їх міняти в сертифікованих автосервісах.
Знос гальмівного вузла також є причиною появи скрипу. Як правило, проблема виникає через неполадку робочого циліндра, через що він заїдає і призводить до неприємних звуків.
У такому разі рекомендується перевірити стан манжет та пильників. Якщо ситуація викликає сумніви, потрібно замінити циліндр суппорта. По завершенню будь-яких робіт важливо видалити повітря, прокачавши гальма.
Якщо скрип або скрегіт з’являється під час руху по нерівній дорозі, варто перевірити деталі підвіски, насамперед амортизатори. Їхній середній термін експлуатації – 60-70 тисяч км. Однак удари при попаданні колеса в ями та інтенсивні навантаження можуть значно скоротити цей термін.
Читайте також: 7 надійних способів позбутися неприємного запаху в салоні автомобіля
Зношені або пошкоджені шарніри також можуть бути причиною неприємного звуку. Перевірити їх стан можна на підйомнику або в оглядовій ямі. Неисправні деталі слід замінити, і краще це робити парами.
Вважається, що найчастіше скриплять зношені сайлентблоки. Однак і нові деталі можуть викликати проблеми, якщо були неправильно встановлені. Як правило, після пробігу приблизно 200-300 км нові сайлентблоки притираються і перестають скрипіти.
Якщо колеса погано регульовані, резина буде задівати підкрилки, викликаючи звуки, схожі на металевий скрегіт. Тому дуже важливо перевірити правильність сходу-розвалу відразу, як тільки зауважили скрип.
Зношені сферичні шарніри, встановлені в наконечниках, можуть викликати поскрипування під час маневрів. А ось, якщо шини перекачані, то скрип з’являється при входженні в поворот.
Досить важливо перевіряти тиск у шинах і коригувати його до рекомендованих виробником значень, щоб уникнути скрипу і забезпечити комфорт під час водіння.
Також цікаво: Чому японці змінюють моторне масло набагато частіше, ніж водії в інших країнах
Отже, якщо ви почули скрип у передньому колесі, не зволікайте з перевіркою і усуненням причин. Це не лише покращить комфорт при управлінні автомобілем, але й убезпечить вас від можливих поломок у майбутньому.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
З 1 січня 2025 року в Україні відновлюється мито та ПДВ на електрокари, що вплине…
Уникайте небезпек на дорозі: виявляйте невидимі дефекти авто, які можуть загрожувати безпеці. Дізнайтеся про найнебезпечніші…
Дізнайтеся, чому буксировка автомобілів з автоматичними коробками передач може призвести до серйозних поломок. Правила та…
Чорні смуги на дзеркалах автомобілів виконують роль маркерів для зон з різним вигином, покращуючи розпізнавання…
Представлено броньований Lexus GX 550 з куленепробивним склом, тепловізором та захистом від вибухів. Ідеальний варіант…
Японці змінюють моторне масло частіше, ніж водії в інших країнах, через специфіку дорожнього руху та…