Чому заборонено довго крутити стартер під час запуску двигуна: три основні причини
Раніше на автомобілях із карбюраторними моторами запустити двигун можна було, довго утримуючи ключ у положенні «Старт». Однак на сучасних двигунах з електронним уприскуванням палива така практика може призвести до серйозних наслідків. Експерти пояснили читачам «SUV News», чому не можна крутити стартер понад 15 секунд і які проблеми це може спричинити.
1. Перегрів стартера та коротке замикання
Тривала робота стартера спричиняє перегрів обмоток, щіток і підшипників, особливо якщо автомобілю вже понад 15 років. У запущених випадках може розплавитися ізоляція проводки, що призведе до короткого замикання і виходу стартера з ладу.
2. Пошкодження обгінної муфти і маховика
Якщо стартер працює довго, але мотор не запускається, обгінна муфта стартера піддається надмірним навантаженням. Річ у тім, що навіть без запуску в циліндрах може відбуватися загоряння паливної суміші, що створює ударні навантаження на маховик. Згодом це призводить до поломки стартера і дорогого ремонту.
3. Пошкодження циліндрів двигуна
Тривале крутіння стартера сприяє потраплянню бензину в камеру згоряння, де він змиває масляну плівку зі стінок циліндрів. У результаті:
- збільшується тертя поршневої групи;
- з’являються задирки на стінках циліндрів;
- скорочується ресурс двигуна і зростає ризик капітального ремонту.
Як правильно запускати двигун?
- Не крутіть стартер більше 10-15 секунд.
- Якщо двигун не запустився – почекайте 30 секунд, потім повторіть спробу.
- Якщо після кількох спроб мотор не заводиться, перевірте акумулятор, свічки запалювання і систему подачі палива.
Дотримання цих рекомендацій допоможе уникнути зайвих витрат на ремонт і продовжити термін служби двигуна.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!