Раніше на автомобілях із карбюраторними моторами запустити двигун можна було, довго утримуючи ключ у положенні «Старт». Однак на сучасних двигунах з електронним уприскуванням палива така практика може призвести до серйозних наслідків. Експерти пояснили читачам «SUV News», чому не можна крутити стартер понад 15 секунд і які проблеми це може спричинити.
Тривала робота стартера спричиняє перегрів обмоток, щіток і підшипників, особливо якщо автомобілю вже понад 15 років. У запущених випадках може розплавитися ізоляція проводки, що призведе до короткого замикання і виходу стартера з ладу.
Якщо стартер працює довго, але мотор не запускається, обгінна муфта стартера піддається надмірним навантаженням. Річ у тім, що навіть без запуску в циліндрах може відбуватися загоряння паливної суміші, що створює ударні навантаження на маховик. Згодом це призводить до поломки стартера і дорогого ремонту.
Тривале крутіння стартера сприяє потраплянню бензину в камеру згоряння, де він змиває масляну плівку зі стінок циліндрів. У результаті:
Дотримання цих рекомендацій допоможе уникнути зайвих витрат на ремонт і продовжити термін служби двигуна.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Сучасні автомобілісти хочуть отримати не тільки практичний і надійний, а й потужний кросовер, який може…
Вибух на японському заводі-постачальнику автокомпонентів призвів до припинення виробництва Toyota RAV4 і Harrier. Інцидент стався…
Компанія Kia оголосила про відкликання понад 137 000 автомобілів моделей Soul і Seltos 2021-2023 років…
Черговий етап тестування нового Mitsubishi Montero Sport 2026 (відомого в Україні як Pajero Sport) дозволив…
Журі міжнародного конкурсу Women's World Car of the Year 2025 назвало абсолютного переможця серед автомобілів,…
Ram переписує правила гри в сегменті півтонних пікапів, представляючи модель 1500 Ramcharger 2026 року. Цей…