Раніше на автомобілях із карбюраторними моторами запустити двигун можна було, довго утримуючи ключ у положенні «Старт». Однак на сучасних двигунах з електронним уприскуванням палива така практика може призвести до серйозних наслідків. Експерти пояснили читачам «SUV News», чому не можна крутити стартер понад 15 секунд і які проблеми це може спричинити.
Тривала робота стартера спричиняє перегрів обмоток, щіток і підшипників, особливо якщо автомобілю вже понад 15 років. У запущених випадках може розплавитися ізоляція проводки, що призведе до короткого замикання і виходу стартера з ладу.
Якщо стартер працює довго, але мотор не запускається, обгінна муфта стартера піддається надмірним навантаженням. Річ у тім, що навіть без запуску в циліндрах може відбуватися загоряння паливної суміші, що створює ударні навантаження на маховик. Згодом це призводить до поломки стартера і дорогого ремонту.
Тривале крутіння стартера сприяє потраплянню бензину в камеру згоряння, де він змиває масляну плівку зі стінок циліндрів. У результаті:
Дотримання цих рекомендацій допоможе уникнути зайвих витрат на ремонт і продовжити термін служби двигуна.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…