Раніше на автомобілях із карбюраторними моторами запустити двигун можна було, довго утримуючи ключ у положенні «Старт». Однак на сучасних двигунах з електронним уприскуванням палива така практика може призвести до серйозних наслідків. Експерти пояснили читачам «SUV News», чому не можна крутити стартер понад 15 секунд і які проблеми це може спричинити.
Тривала робота стартера спричиняє перегрів обмоток, щіток і підшипників, особливо якщо автомобілю вже понад 15 років. У запущених випадках може розплавитися ізоляція проводки, що призведе до короткого замикання і виходу стартера з ладу.
Якщо стартер працює довго, але мотор не запускається, обгінна муфта стартера піддається надмірним навантаженням. Річ у тім, що навіть без запуску в циліндрах може відбуватися загоряння паливної суміші, що створює ударні навантаження на маховик. Згодом це призводить до поломки стартера і дорогого ремонту.
Тривале крутіння стартера сприяє потраплянню бензину в камеру згоряння, де він змиває масляну плівку зі стінок циліндрів. У результаті:
Дотримання цих рекомендацій допоможе уникнути зайвих витрат на ремонт і продовжити термін служби двигуна.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…