Чому заборонено гальмувати лівою ногою: чотири головні причини
Для багатьох навіть досвідчених автомобілістів перехід з моделі з «механікою» на авто з «автоматом» може стати справжнім випробуванням. Період адаптації може тривати тижнями і супроводжуватися безліччю помилок, серед яких особливо виділяється спроба використовувати ліву ногу для натискання на педаль гальма. Експерти пояснили «SUV News», чому це небезпечно.
Небезпечні звички з минулого
Як правило, водії, які довго їздили на МКПП, мають усталену звичку різко вичавлювати зчеплення лівою ногою. Коли проходить період адаптації на «автоматі», така рефлекторна дія може призвести до раптового гальмування, що створює аварійну ситуацію як для водія, так і для інших учасників дорожнього руху.
Ризик одночасного натискання педалей
Ще однією серйозною проблемою в подібній ситуації є випадкове одночасне натискання на педаль гальма лівою ногою і педаль газу правою. На МКПП це звичайне явище, коли водій витискає зчеплення і педаль акселератора. На АКПП це може призвести до непередбачуваних наслідків.
Швидка втома і втрата контролю
Якщо постійно тримати ліву ногу напоготові, то це призводить до швидкої втоми, оскільки створює додаткове навантаження на м’язи і суглоби. Водій не може сконцентруватися, що в критичних ситуаціях може мати фатальні наслідки.
Порушення ергономіки
Автомобілі з автоматичною трансмісією спеціально сконструйовані так, щоб керувати ними виключно правою ногою. Якщо намагатися брати участь у процесі лівою ногою, то це може призвести до дискомфорту і незручного положення водія за кермом.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!