Для багатьох навіть досвідчених автомобілістів перехід з моделі з «механікою» на авто з «автоматом» може стати справжнім випробуванням. Період адаптації може тривати тижнями і супроводжуватися безліччю помилок, серед яких особливо виділяється спроба використовувати ліву ногу для натискання на педаль гальма. Експерти пояснили «SUV News», чому це небезпечно.
Як правило, водії, які довго їздили на МКПП, мають усталену звичку різко вичавлювати зчеплення лівою ногою. Коли проходить період адаптації на «автоматі», така рефлекторна дія може призвести до раптового гальмування, що створює аварійну ситуацію як для водія, так і для інших учасників дорожнього руху.
Ще однією серйозною проблемою в подібній ситуації є випадкове одночасне натискання на педаль гальма лівою ногою і педаль газу правою. На МКПП це звичайне явище, коли водій витискає зчеплення і педаль акселератора. На АКПП це може призвести до непередбачуваних наслідків.
Якщо постійно тримати ліву ногу напоготові, то це призводить до швидкої втоми, оскільки створює додаткове навантаження на м’язи і суглоби. Водій не може сконцентруватися, що в критичних ситуаціях може мати фатальні наслідки.
Автомобілі з автоматичною трансмісією спеціально сконструйовані так, щоб керувати ними виключно правою ногою. Якщо намагатися брати участь у процесі лівою ногою, то це може призвести до дискомфорту і незручного положення водія за кермом.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…