Чотири смертельні помилки під час заміни оливи, які вбивають двигун

Фото: SUV News

Заміна моторної оливи здається елементарною процедурою. Але навіть тут водії часто роблять кроки, які можуть звести ресурс двигуна нанівець. Про це редакція SUV News дізналася від автомеханіка з 20-річним стажем у київському сервісі Олексія Д.. Він назвав чотири критичні помилки, яких припускаються власники авто.

Перша проблема – занадто довгі інтервали. Виробники ще кілька років тому радили міняти мастило раз на 10–15 тисяч кілометрів. У реаліях великих міст це забагато.

«Я раджу ділити ці цифри навпіл. Бо коли приїжджає клієнт з 35 тисячами на одній оливі, то ми вже бачимо підгорілі вкладиші», – каже фахівець.

Друга звичка – доливати замість міняти. Водії додають свіжу рідину, думаючи, що цього досить. Але старе мастило все одно зберігає шкідливі продукти зносу. Такий підхід допустимий лише перед капремонтом. Нормальна практика – повна заміна разом із фільтром і перевіркою прокладок.

Третій ризик – неправильний рівень. Перелив створює зайвий тиск, вибиває сальники, руйнує прокладки. Недолив веде до масляного голодування.

«Мав випадок, коли власник долив лише два літри з потрібних чотирьох. Двигун заклинило через тиждень», – пригадує механік.

Четвертий момент – ігнорування промивки. У сучасних мастилах є присадки, але вони не здатні вичистити все. Експерти радять робити промивку раз на 50–60 тисяч кілометрів. Це прибирає відкладення, що накопичуються навіть у нових моторах.

Якщо нехтувати цими порадами, вартість ремонту легко перевищить 100 тисяч гривень. Тому своєчасна і грамотна заміна оливи – не дрібниця, а питання довговічності двигуна.

Читайте також