Чотири жахливі фрази, які водії ніколи не повинні говорити на СТО
Сьогодні багато автомобілістів вважають за краще не втручатися самостійно в роботу своїх транспортних засобів у разі неполадок, а відразу звертатися на СТО. Ідея передати проблему в руки професіоналів може бути правильним рішенням, але варто пам’ятати, що в такій ситуації також варто бути обережним. Досвідчений автомеханік Девід Лонг в одному з відео YouTube-каналу Car Wizard розповів про те, які фрази категорично не рекомендується говорити в сервісі.
«Полагодьте все»
Багато механіків не розбираються в тому, що потрібно і що не потрібно автомобілісту, а сконцентровані на поставлених завданнях буквально. Тому, якщо ви скажете їм полагодити все, то вони полагодять все, а ви отримаєте значний рахунок.
«Потрібно полагодити (назва несправності)»
Навіть якщо вам здається, що ви знаєте в чому проблема з вашою машиною, ви подивилися десятки відео на YouTube і проконсультувалися з досвідченим автомобілістом, то все одно не варто поспішати з конкретними вказівками механіку. Експерт рекомендує спершу проводити ретельну діагностику, яка дасть змогу точно виявити проблему, а потім вже братися за «лікування».
«Я хочу, щоб ви зробили [назва процедури] в такому порядку»
Найменше механіки люблять, коли їм вказують як вони мають виконувати свою роботу. Якщо йдеться про пристойний сервіс із хорошою репутацією, то в ньому напевно працюють справжні професіонали, які не потребують підказок. Якщо ви почнете їм вказувати, то вони, ймовірно, виконають ваші побажання, але візьмуть із вас додаткову плату.
«Я хочу подивитися на те, як ви робите роботу»
Мало хто любить, як за його роботою ретельно спостерігають. Зайвий контроль може дратувати майстра і призводити до стресу, який зі свого боку провокує помилки навіть у досвідчених фахівців.