Categories: Статті

Чи потрібно відновлювати подушки безпеки після аварії: пояснення для водіїв

Зрозуміло, що при ремонті люди замислюються, чи варто відновлювати подушки безпеки, чи краще поставити нові. Важливо пам’ятати, що при спрацьовуванні подушка безпеки пошкоджує пластик в машині, під яким вона захована. Тому під час ремонту доводиться витрачати гроші не тільки на заміну або відновлення подушок, але й на усунення пошкоджень обшивки.

Повністю усунути пошкодження без слідів практично неможливо, тому експерти радять купувати нові деталі обшивки. Щодо самих подушок безпеки, то все залежить від фінансів водія і бажання відновити автомобіль для себе або просто відремонтувати і продати його. Якщо машина для себе, краще не намагатися відновити подушки, а одразу купити нові, щоб бути впевненим у їх якості.

Варто зазначити, що навіть досвідчені фахівці не можуть гарантувати, що відновлена подушка безпеки спрацює належним чином у потрібний момент або не вистрілить випадково при легкому зіткненні. Подушку потрібно правильно укласти та відновити її живлення, що вимагає значних фінансових витрат на роботу спеціаліста.

Встановлення нових елементів безпеки простіше, але також потребує фахівця. Хоча вартість роботи буде меншою, загальні витрати можуть бути на 1,5-2 рази більшими, ніж відновлення. Однак, водій отримає автомобіль з повністю справною системою безпеки, яка забезпечить належний захист у разі серйозної аварії і може навіть врятувати життя.

Щодо відновлених подушок безпеки, гарантій на їх належну роботу немає. Майстер може запевнити, що система спрацює, коли це буде потрібно, але це лише слова. Є відомості про численні випадки, коли відновлені подушки не спрацьовували належним чином. Економити на цьому немає сенсу, оскільки на кону життя водія та пасажирів автомобіля під час аварії.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

27 секунд ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago