Categories: Статті

Чи варто прогрівати варіатор CVT у мороз: важливі деталі для автомобілістів

Автомобільна індустрія постійно вдосконалюється, однак разом з новими технологіями приходять і нові виклики для водіїв. Серед безступінчастих трансмісій, які використовуються в сучасних автомобілях, варіатор CVT (Continuously Variable Transmission) має, м’яко кажучи, спірну репутацію. Детальніше про те, чому варіатор може давати збої та що з цим робити, розповіли в РБК-Україна.

Нюанси варіатора CVT

Варіатор CVT надзвичайно популярний завдяки своїй простоті у використанні. У нього відсутні традиційні механічні складові, такі як вали, шестерні та синхронізатори, які замінено лише на два шківи і спеціальний пас. Це дозволяє досягати плавної зміни швидкості. Проте є й інша сторона медалі: CVT має критичні елементи, які вимагають дбайливого обслуговування, особливо в автомобілів з великим пробігом.

Чому варіатор потрібно прогрівати

Однією з причин, чому водії повинні звертати увагу на прогрів варіатора, є особливості його функціонування. По суті, олива, яка використовується в варіаторі, має вузький температурний діапазон – від 60 до 100 градусів Цельсія. У холодну погоду олива не забезпечує достатній захист для важливих частин, таких як шківи та металевий пас. Це може призвести до прослизання, а відтак, і до зношення деталей.

Читайте також: На АЗС розповіли, які автомобілі небезпечно заправляти до повного бака

Як прогрівати безступінчастий варіатор CVT

На жаль, залишити автомобіль на холостому ходу не є найефективнішим способом прогріву варіатора. Найбільше прогріватися CVT починає під час руху. Ось декілька порад, як правильно прогрівати ваш варіатор:

  • Прогрів варіатора на ходу: Після зупинки автомобіля м’яко зруште з місця і уникайте різких розгонів. Швидше за все, варіатор досягне робочої температури за 15-20 хвилин плавної їзди.
  • Прогрів варіатора на місці: Якщо ваш автомобіль оснащений гідротрансформатором, ви можете прогріти його, поставивши селектор в положення D або R і утримуючи гальмівну педаль протягом 5-10 хвилин.

Коротко

Ці рекомендації особливо важливі для власників автомобілів з пробігом понад 100 000 км. Ремонт варіаторів може бути досить дорогим, і дбайливе ставлення до трансмісії, а також регулярна заміна оливи можуть значно продовжити термін служби вашого автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Recent Posts

Чому варто одягати шкарпетки на двірники: корисний лайфхак для водіїв

Взимку водіям часто доводиться стикатися з льодом на двірниках, через що важче чистити лобове скло,…

1 годину ago

Чи можна додавати концентрат в охолоджувальну рідину автомобіля

Використання охолоджувальної рідини – важливе для обслуговування машини, особливо взимку. Багато водіїв питають, чи можна…

2 години ago

Механік з 50-ти річним досвідом розповів про запах в авто, який вказує на підвищену витрату пального

Автомобілі, як живі організми, часто сигналізують про проблеми. Це можуть бути різні ознаки, такі як…

3 години ago

Найбільші джипи та позашляховики: комфортні та надійні

Досліджуйте топ найбільших та найкомфортніших джипів і позашляховиків, які вражають не лише розмірами, а й…

4 години ago

Як подолати намерзлий сніг на порогах та підкрилках автомобіля

Дізнайтеся, як ефективно боротися з наморозами снігу на автомобілі в зимовий період за допомогою простих…

8 години ago

Час купувати нову машину: 10 ознак того, що автомобіль треба міняти

Досить мати автомобіль, якщо він постійно потребує ремонту. Визначте 10 головних причин, чому варто задуматися…

10 години ago