Чи варто регулювати зазори клапанів без гідрокомпенсаторів: поради від механіка
Щоб бензиновий двигун працював добре, потрібно правильно налаштувати теплові зазори в клапанному механізмі. Це допомагає отримати правильну паливну суміш і кращу продуктивність двигуна. Водії часто сперечаються, чи потрібно регулювати ці зазори в моторах без гідрокомпенсаторів. Досвідчений механік дав відповідь на це питання.
За словами експерта, неправильна висота відкриття клапана викликає характерні проблеми, які проявляються як стуки в двигуні. З часом це призводить до зносу кулачків розподільчого валу. Також, через порушення процесу формування паливної суміші знижується потужність двигуна, збільшується витрата палива та можуть виникати інші перебої в роботі мотора.
Якщо в двигуні немає гідрокомпенсаторів, виробники радять власникам вручну регулювати зазори через певний пробіг. Для різних моделей це може бути від 30 до 100 тисяч кілометрів, в середньому – кожні 50-80 тисяч кілометрів.
Навіть якщо є гідрокомпенсатори, автовласникам не варто розслаблятися. Зазори все одно треба періодично перевіряти, бо гідрокомпенсатори теж можуть ламатися.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!