Щоб бензиновий двигун працював добре, потрібно правильно налаштувати теплові зазори в клапанному механізмі. Це допомагає отримати правильну паливну суміш і кращу продуктивність двигуна. Водії часто сперечаються, чи потрібно регулювати ці зазори в моторах без гідрокомпенсаторів. Досвідчений механік дав відповідь на це питання.
За словами експерта, неправильна висота відкриття клапана викликає характерні проблеми, які проявляються як стуки в двигуні. З часом це призводить до зносу кулачків розподільчого валу. Також, через порушення процесу формування паливної суміші знижується потужність двигуна, збільшується витрата палива та можуть виникати інші перебої в роботі мотора.
Якщо в двигуні немає гідрокомпенсаторів, виробники радять власникам вручну регулювати зазори через певний пробіг. Для різних моделей це може бути від 30 до 100 тисяч кілометрів, в середньому – кожні 50-80 тисяч кілометрів.
Навіть якщо є гідрокомпенсатори, автовласникам не варто розслаблятися. Зазори все одно треба періодично перевіряти, бо гідрокомпенсатори теж можуть ламатися.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…