Щоб бензиновий двигун працював добре, потрібно правильно налаштувати теплові зазори в клапанному механізмі. Це допомагає отримати правильну паливну суміш і кращу продуктивність двигуна. Водії часто сперечаються, чи потрібно регулювати ці зазори в моторах без гідрокомпенсаторів. Досвідчений механік дав відповідь на це питання.
За словами експерта, неправильна висота відкриття клапана викликає характерні проблеми, які проявляються як стуки в двигуні. З часом це призводить до зносу кулачків розподільчого валу. Також, через порушення процесу формування паливної суміші знижується потужність двигуна, збільшується витрата палива та можуть виникати інші перебої в роботі мотора.
Якщо в двигуні немає гідрокомпенсаторів, виробники радять власникам вручну регулювати зазори через певний пробіг. Для різних моделей це може бути від 30 до 100 тисяч кілометрів, в середньому – кожні 50-80 тисяч кілометрів.
Навіть якщо є гідрокомпенсатори, автовласникам не варто розслаблятися. Зазори все одно треба періодично перевіряти, бо гідрокомпенсатори теж можуть ламатися.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Станом на листопад 2024 року в Україні не передбачено позбавлення водійських прав за ігнорування повістки.…
Зазвичай легкові авто та мотоцикли заправляють бензином, а вантажівки, автобуси й трактори — дизелем. Але…
Кожен водій хоча б раз стикався з проблемою спущеного колеса. Їхати з пошкодженою шиною небезпечно,…
Двигун — це основа автомобіля, і якщо з ним щось не так, машина не працюватиме.…
З початку війни багато українських водіїв виїхали до Польщі. Привчені до більш лояльних правил в…
Правила дорожнього руху часто змінюються, тому водіям важливо стежити за нововведеннями. Наприклад, у деяких країнах…