Щоб бензиновий двигун працював добре, потрібно правильно налаштувати теплові зазори в клапанному механізмі. Це допомагає отримати правильну паливну суміш і кращу продуктивність двигуна. Водії часто сперечаються, чи потрібно регулювати ці зазори в моторах без гідрокомпенсаторів. Досвідчений механік дав відповідь на це питання.
За словами експерта, неправильна висота відкриття клапана викликає характерні проблеми, які проявляються як стуки в двигуні. З часом це призводить до зносу кулачків розподільчого валу. Також, через порушення процесу формування паливної суміші знижується потужність двигуна, збільшується витрата палива та можуть виникати інші перебої в роботі мотора.
Якщо в двигуні немає гідрокомпенсаторів, виробники радять власникам вручну регулювати зазори через певний пробіг. Для різних моделей це може бути від 30 до 100 тисяч кілометрів, в середньому – кожні 50-80 тисяч кілометрів.
Навіть якщо є гідрокомпенсатори, автовласникам не варто розслаблятися. Зазори все одно треба періодично перевіряти, бо гідрокомпенсатори теж можуть ламатися.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Багато водіїв стикалися з тим, що вночі яскраве світло фар машин позаду заважає керувати авто.…
Закипання антифризу — це досить поширена проблема, яка може трапитися в будь-який момент. Особливо якщо…
Експерти запропонували сім способів, як зняти стрес після годинного стояння в пробках без алкоголю. Ось…
У Києві зняли новий Lexus TX 2024. Це топовий кросовер преміального бренду Toyota, який недавно…
Гібридні автомобілі, на відміну від повністю електричних, дають більше свободи, бо, коли заряд батареї закінчується,…
Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) пропонує змінити дизайн передньої частини автомобілів, включаючи капоти та…