Щоб бензиновий двигун працював добре, потрібно правильно налаштувати теплові зазори в клапанному механізмі. Це допомагає отримати правильну паливну суміш і кращу продуктивність двигуна. Водії часто сперечаються, чи потрібно регулювати ці зазори в моторах без гідрокомпенсаторів. Досвідчений механік дав відповідь на це питання.
За словами експерта, неправильна висота відкриття клапана викликає характерні проблеми, які проявляються як стуки в двигуні. З часом це призводить до зносу кулачків розподільчого валу. Також, через порушення процесу формування паливної суміші знижується потужність двигуна, збільшується витрата палива та можуть виникати інші перебої в роботі мотора.
Якщо в двигуні немає гідрокомпенсаторів, виробники радять власникам вручну регулювати зазори через певний пробіг. Для різних моделей це може бути від 30 до 100 тисяч кілометрів, в середньому – кожні 50-80 тисяч кілометрів.
Навіть якщо є гідрокомпенсатори, автовласникам не варто розслаблятися. Зазори все одно треба періодично перевіряти, бо гідрокомпенсатори теж можуть ламатися.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Сусідство з фурою на автомагістралі мало кому з водіїв буде до душі, однак і самі…
В Україні заборонено експлуатацію транспортних засобів із технічними несправностями. До таких можна віднести проблеми гальмівної…
Відомий американський автомеханік Скотті Кілмер попередив власників старих автомобілів про потенційну проблему під час прогрівання…
Практично будь-який автомобіліст знає, навіщо в машині потрібні сонцезахисні козирки. Вони дають змогу захиститися від…
Кожен автомобіліст рано чи пізно може зіткнутися з проблемою надмірної витрати моторної оливи. Рівень мастила…
Сьогодні турбовані дизельні двигуни являють собою потужні, економічні та витривалі агрегати, проте їхня надійність і…