На сьогоднішній день, крім класичних «механіки» і «автомата» автомобілі використовують ще низку трансмісій, які мають свої конструкційні особливості, плюси і мінуси. Однією з найбільш популярних є роботизована трансмісія. Чим же вона відрізняється від АКПП? Досвідчений автомеханік дав «SUV News» відповідь на це запитання.
Розміри – класичний «автомат» більший і важчий,
Принцип роботи – в АКПП передачі перемикає гідроблок і планетарний редуктор, а в РКПП – актуатори.
Управління – АКПП повністю автоматизована, а у РКПП є режим ручного перемикання.
Ресурс – АКПП служить довше за рахунок більш стабільної роботи і менших вимог до обслуговування.
Швидкість перемикання – у «робота» зміна передач проходить швидше завдяки двом зчепленням.
«Робот» потребує заміни трансмісійної оливи кожні 40 000 – 50 000 км. Водночас «автомату» потрібно міняти мастило раз на 60 000 – 80 000 км.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…