На сьогоднішній день, крім класичних «механіки» і «автомата» автомобілі використовують ще низку трансмісій, які мають свої конструкційні особливості, плюси і мінуси. Однією з найбільш популярних є роботизована трансмісія. Чим же вона відрізняється від АКПП? Досвідчений автомеханік дав «SUV News» відповідь на це запитання.
Розміри – класичний «автомат» більший і важчий,
Принцип роботи – в АКПП передачі перемикає гідроблок і планетарний редуктор, а в РКПП – актуатори.
Управління – АКПП повністю автоматизована, а у РКПП є режим ручного перемикання.
Ресурс – АКПП служить довше за рахунок більш стабільної роботи і менших вимог до обслуговування.
Швидкість перемикання – у «робота» зміна передач проходить швидше завдяки двом зчепленням.
«Робот» потребує заміни трансмісійної оливи кожні 40 000 – 50 000 км. Водночас «автомату» потрібно міняти мастило раз на 60 000 – 80 000 км.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Невеликі кросовери сьогодні мають широку популярність, оскільки відмінно справляються з міським середовищем за рахунок своєї…
Купівля вживаного автомобіля нерідко пов'язана з ризиком придбання машини зі скрученим пробігом. Недобросовісні продавці торгують…
Опція круїз-контролю є вкрай корисною в сучасних автомобілях, даючи змогу почуватися більш впевнено за кермом.…
У сучасних автомобілях сьогодні можна зустріти найрізноманітніші технології, які суттєво спрощують життя автомобілістам. При цьому…
Львівський автомобільний завод (ЛАЗ) давно не випускає автомобільну техніку через банкрутство власників, проте продовжує надихати…
Американська компанія Ford оголосила про масштабне відкликання кросоверів Ford Explorer і Lincoln Aviator. Про це…