Чи насправді автовиробники останнім часом вирішили випускати автомобілі зі скошеним кермом, вважаючи, що це надає машині спортивні властивості?
Якщо розглянути історію автомобілів, можна помітити, що подібні “скошені” керма зустрічалися на деяких моделях Ferrari, Mercedes та BMW. Ця форма керма стала асоціюватися зі спортивністю. Пізніше такий дизайн став популярним. Спочатку він з’явився на автомобілях високого класу, потім середнього, і тепер навіть на більш доступних автомобілях.
Якщо “скошене” кермо використовується на спортивних автомобілях, то це, ймовірно, спрощує керування. Це корисно для будь-якого водія, а не лише для спортсменів.
На практиці виявляється, що кермо зі скосом може бути більш шкідливим, ніж корисним. Наприклад, у ралійних автоперегонів, де боліди рухаються на великій швидкості по звивистих трасах, гонщику доводиться активно маневрувати, виконуючи круті повороти на великій швидкості. Однак у справжніх ралійних машинах не використовують керма зі скосом, оскільки його форма може спричинити втрату контролю над автомобілем під час інтенсивного керування.
Звичайне кермо вже більше не таке ефективне як раніше, і водії віддають перевагу кермам зі скосом. Одна з переваг такого керма полягає в тому, що водіям стає зручніше сідати за кермо і виходити з автомобіля, оскільки відстань між кермом і сидінням збільшується.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…