Дослідження, проведене в Америці, виявило найбезпечніше місце в автомобілі після серйозних краш-тестів. Ці відкриття допомагають краще зрозуміти, де пасажири найбільш захищені у випадку аварії. Експерти ретельно вивчають цю тему, щоб надати ясність і отримати інформацію про найнебезпечніші місця.
Дослідження, проведені американськими вченими, показали, що ризик отримання травм в аварії найменший у пасажирів, які сидять у центрі заднього сидіння.
Так, дослідження показало, що центральне заднє сидіння є найбільш безпечним місцем у автомобілі. Воно на 80% безпечніше, ніж передні сидіння, і на 25% безпечніше, ніж ліве та праве задні сидіння відповідно.
Задні сидіння є безпечнішими, оскільки вони здатні краще поглинати удари ззаду, які стаються при аваріях. Це відрізняє їх від передніх сидінь, які отримують більше ушкоджень під час лобових зіткнень. Також, більше місця перед пасажиром на задньому сидінні допомагає зменшити ризик отримання травм.
Сучасні системи безпеки, такі як ремені безпеки, які встановлюються як на передніх, так і на задніх сидіннях, грають важливу роль у запобіганні травм. Наявність підголівників на задніх сидіннях також допомагає уникнути пошкоджень шийного відділу хребта під час гальмування.
Отже, можна сказати, що найбільш безпечним місцем у автомобілі є заднє сидіння позаду водія. Однак це правило може не працювати у випадку бічних зіткнень та ударів ззаду.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…